וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו i8 ספיידר: קבריולה חשמלית

ב.מ.וו חשפה את ה-i8 קונספט ספיידר החשמלית שמזנקת בחרישיות ל-100 קמ"ש ב-5 שניות, ועד 255 קמ"ש מרביים. האם לשם צועד עתיד הספורטיביות הנקיות?

לב.מ.וו יש מגרה ענקית עם תוכניות לתת המותג החשמלי i. אבל המכונית שאתם רואים כאן בתמונות –i8 ספיידר, היא המוצר הקרוב ביותר לייצור סדרתי מאז שהוקמה החטיבה לפני כמעט שנתיים. הספיידר - גרסת הקבריולה של מכונית הקופה המפורסמת (כן, ההיא ממשימה בלתי אפשרית 4), והשלישית בהיצע, מוצגת כעת בפעם הראשונה, והיא ככל הנראה המתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית שב.מ.וו הכשירה בשנה האחרונה.

ל-i8 אינטגרציה מעניינית של בערה וחשמל, שביחד תורמים לנפק ביצועים מעולים. בצד אחד, המנוע החשמלי שלה מופקד על הגלגלים הקדמיים, ולזה הספק של 170 כ"ס (כמו משפחתית מחוזקת). לצידו, מנוע בנזין 1.5 ל' שלושה צילינדרים (מרכזי) שמשודך לגלגלים מאחור, המוסיף למשוואה עוד 225 כ"ס ו-40.7 קג"מ. הנהג יכול לבחור להפעיל כל אחד בנפרד, או ביחד, ולצבור תפוקה מרבית (היברידית) של 354 כ"ס. את התאוצה ל-100 קמ"ש יסיים בכל אופן ב-5 שניות בלבד, והמהירות המרבית הוגבלה ל-255 קמ"ש.

בניגוד לקופה, לספיידר כאמור רק שני מושבים ובסיס גלגלים קצר יותר, וגג מתפרק לשני חלקים. תחת היושבים שלדת אלומיניום ורצף תרכובות של סיבי-פחמן כדי לשמור על משקל נמוך וחוזק מבני (הסרת התקרה מחייבת). מלבד הביצועים שלה, היא יכולה להעניק לכם נסיעה שקטה ונקייה של כ-38 קילומטרים, עד שמנוע הבנזין נכנס לפעולה ומגדיל את הטווח, ורושם במשולב צריכת דלק של 35.4 ק"מ לליטר. נו, אז אז העתיד לא כזה מבאס עכשיו?

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ב.מ.וו i8 ספיידר. אתר יצרן
ב.מ.וו i8 ספיידר/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully