וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לאוטומוטור 2012

למרות היעדרותן של כמה יבואניות רכב מובילות, נוכחותן של מכוניות העל מאיטליה אמורה לספק למבקרי אוטומוטור 2012 חוויה מוטורית חביבה לחופשת הפסח

במסיבת עיתונאים שנערכה היום (רביעי) בגני התערוכה, קיבלו כלי-התקשורת הישראלים הצצה מוקדמת לתכניותיהן של יבואניות הרכב, לקראת פתיחת אוטומוטור 2012 בעוד ארבעה ימים. זו השנה ה-24 שבה מוקמת התערוכה, כאשר מארגני המיזם מ'רב-מוטור' מציינים כי הושקעו בפיתוחה כ-40 מיליון שקלים.

מחד, אוטומוטור 2012 נפתחת בתקופה כלכלית לא קלה בישראל, בצל עליית מחירי הדלק, ויוקר המחיה המכביד. ועם זאת, הגעתן של פרארי ומזרטי לישראל היא אירוע מוטורי בעל חשיבות כמעט היסטורית (תודעתית, לא צרכנית), שכן עד כה נאלצו מפיקי התערוכה להזמין מותגי פאר וספורט על בסיס ארעי, רק כדי להזין את תאבונם של המבקרים למכוניות שאינן משתקפות מבעד לחלונות הראווה ברחוב המסגר.

למוד נסיון, יודע מנהל התערוכה דורון גילר, כי התערוכה הישראלית מוגבלת בהיקפה ובתכניה ביחס לתערוכות בינלאומיות המדווחות ברשת. בכל זאת לדבריו, יש סיבה לשמור על רוח חיובית נוכח המציגות החדשות השנה: "קשה להקים תערוכת רכב בישראל. יש פה אנשים שמלווים אותי הרבה שנים, והם יודעים שזו משימה לא קלה. אני חושב שהקהל שיבוא לתערוכה, יראה שאנו משקפים את השוק הישראלי, בזמנים שהם לא פשוטים בכלל. מצד אחד הם יקבלו כמובן החלק העממי, ומצד שני חוויה אמיתית בדמותן של מכוניות-העל של פרארי שנמכרות בישראל בפעם הראשונה".

אירוע מקדים לפתיחת אוטומוטור 2012. ניר בן טובים
לקסוס LFA/ניר בן טובים

בליגה אחרת

על המדשאה המרכזית, בליבת המתחם, פוזרו כמה מהכוכבות הגדולות של התערוכה, שסביר שתמשוכנה את מרב תשומת הלב. ביניהן מכונית העל היפנית לקסוס LFA, פרארי 599, טסלה רודסטר (מיוצגת על ידי בטר פלייס), טויוטה GT86 תאומת סובארו BRZ, מזרטי ועוד. לדברי רון אקרמן, דובר חברת פרארי ומזרטי בישראל, הדוכן האיטלקי יציג שלוש מכוניות מכל מותג.

רשימת המציגים באוטומוטור תהיה גדולה, בעיקר בזכות פולקסווגן ופיג'ו-סיטרואן, אך גם מותגי שברולט, קדילאק וביואיק של UMI, קיה, טויוטה, מכשירי תנועה וסמל"ת (אלפא, פיאט, לנצ'יה, אבארת') מופיעים עם רשימה ארוכה של מכוניות. מנגד, בולטות בהיעדרן מובילות השוק המקומי במכירות: יונדאי, מאזדה ופורד. בקבוצת כלמוביל למשל, לא נרשמה לתערוכה מרצדס, ב.מ.וו אף היא נפקדת מהאירוע יחד עם מיני, ויבואנית רנו קרסו-מוטורס לא תציג את דגמי ניסאן והמותג הצרפתי, כמו גם את אינפיניטי שבחסותה. סובארו גם בחוץ וכן מיצובישי. בקבוצת מאיר, תחסרנה יגואר וולוו, אולם הונדה, תופיע על כל הארסנל כולל חטיבת האופנועים.

באגף הדו-גלגלי אגב, מוטוספורט תציג את סדרת אופנועי ה-KTM החדשים ופולריס עם טרקטורני הרייזרים. עוד ברשימה מותג ניפוניה, ומותג GMI שיחשוף אופנועים חשמליים זעירים. אירועי ראווה עם אופנועי שטח מתוכננים לכל ימי התערוכה.

תערוכת אוטומוטור 2012 תפתח בשמונה באפריל, ותמשך עד ה-11 בחודש. מחיר כרטיס עומד על 89 שקלים למבוגר. ניתן השנה להכניס מזון ושתיה מבחוץ לשטח התערוכה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully