וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה העולמית: פולקסווגן אפ!

המיני של פולקסווגן הוכתרה למכונית השנה העולמית 2012 במסגרת תערוכת ניו-יורק. פורשה 911 זכתה בתואר מכונית הספורט של השנה

חבר השופטים הבינלאומי בתערוכת ניו-יורק, הכתיר את פולקסווגן אפ!, המיני של היצרן הגרמני, למכונית השנה 2012, כך הוכרז בסוף השבוע האחרון. זהו התואר השלישי של פולקסווגן בארבע השנים האחרונות, לאחר שב-2010 זכתה בו הפולו, ושנה קודם לכן פולקסווגן גולף. אשתקד, ליקטה את הפרס ניסאן ליף החשמלית.

האפ שהוצגה בתערוכת פרנקפורט 2011 גרפה את מרב קולות השופטים, וזכתה לשבחים על כך שהיא חולקת את מכלליה עם עוד שתי מכוניות עממיות – סקודה סיטיגו וסיאט מיי. באירוע החגיגי, אמר עליה הפאנל המצביע כי מדובר במכונית חשובה לכל השווקים בעולם: "פולקסווגן אפ! שינתה לטובה את מה שהלקוחות מצפים לקבל ממכונית מיני אמיתית; יש לה היגוי טוב, מרווח, מתלים יעילים, בטיחות, ורמת חומרים גבוהה". הקרובה ביותר לאפ! הייתה ב.מ.וו סדרה 3, שזכתה גם היא לניקוד גבוה.

66 השופטים בחרו במסגרת תערוכת ניו-יורק גם במכונית הספורט של השנה. באופן לא מפתיע, הבחירה השנה נפלה על פורשה 911 החדשה, בדור ה-11 שלה, שלא מפסיקה להתחדש ולהתקדם במשך עשרות שנים מאז שהוצגה ב-1963. כלי-התקשורת בארה"ב מדווחים כי ההכתרה הייתה מהולה בעצב עקב הידיעה על מותו של מעצב פורשה 911 פרדינדד "בוצי" פורשה, שנפטר השבוע בגיל 76.

עוד מספר פרסים "קלים" יותר חולקו בתערוכה, כאשר אחד מהם –"עיצוב השנה", הלך לריינג' רובר איווק. מהצד השני, מרצדס 250 CDI הקדימה את פורד פוקוס החשמלית ופיג'ו 3008 הייבריד כדי לגרוף את "מכונית השנה הירוקה 2012".


עוד הרבה חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully