וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לקדילאק SRX

הקרוסאובר המפואר של קדילאק מקבל עדכונים קלים לגופו החיצוני, ומארז פנימי מחוזק עם תכונות מולטימדיה חדישות ומשוכללות

תשלפו את המיקרוסקופ: קדילאק חוללה מתיחת פנים קלה לקרוסאובר SRX, במטרה לשמור על רעננותו בקרב סגמנט הפרמיום. השינויים באים לידי ביטוי הן מבחוץ והן מבפנים, אולם גם בקדילאק מודים שזו חצי מדרגת שדרוג ולא ממש שינוי מקיף של אמצע החיים. האם זה יספיק לו לשנתיים הבאות עד לדור הבא? בג'נרל מוטורס משוכנעים שכן, מאחר והדגם מ-2009 הפך לרב-מכר בארה"ב.

במסגרת מתיחת הפנים מקבל ה-SRX סדרת ליטוש רכה מאוד על המבנה החיצוני. למעשה, כל מה שאפשר לומר עליו בעניין זו מסתכם בתוספת גוונים ובשינוי קליל של יחידות התאורה הקדמיות. קדילאק תעבה את הקו עם עוד שלושה צבעים חדשים: ירוק מטאלי אבולושן, כחול קרחון וכסף מטאלי בהיר. עוד חדש ב-SRX חישוקי ה-20 אינטש בעיצוב שונה.

במערכות ההנעה אין שינויים לשנת 2012. קדילאק תמשיך לבסס את ה-SRX מצויד בארה"ב במנוע בנזין ששה צילינדרים (3.6 ל') בהספק של 308 כ"ס ו-40 קג"מ, בשידוך לתיבת ששה הילוכים אוטומטית, ובחירה בין הנעה קדמית או כפולה. בארץ נמכר עם מנוע 3.0 ל' בהספק של 265 כ"ס.

כמו ב-XTS וב-ATS החדשות, ל-SRX מערכת בידור חדשה בשם Cadillac User Experience. מדובר במערכת משולבת המקלה על חיבור מכשורים אלקטרוניים באופן משמעותי, ואף הופכת את חווית המשתמש לעשירה יותר. למחשב אפשרות לחבר עד עשרה טלפונים ניידים דרך ממשק בלו-טות', כניסות USB, כרטיסי זכרון חכמים ועוד. המתגים פזורים כעת בצורה הרבה יותר נוחה, קריאים יותר, וכן הוסרו כמה מיותרים כדי להפחית את העומס הכללי מהקונסולה. במרכז, צג 8 אינטש המפקח על כל הנעשה, ולנהג גם הגה בעיצוב חדש.

ה-SRX יצא לאור בחודשים הקרובים, ואלינו צפוי להגיע לקראת סוף השנה.

עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully