וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת הניווט שתגן על רוכבי אופניים

חברת טלמפ משתפת פעולה עם סייקל בי להזהיר נהגים על המצאות רוכבי אופניים בצד הדרך. מנכ"ל סייקל בי: "אנחנו קוראים לרוכבים לקחת אחריות על הבטיחות שלהם"

לאחרונה פותחה אפליקציה חדשה מטעם סייקל בי (CycleBe) שתסייע לנהגים להיזהר מפני קרבה מסוכנת לרוכבי אופניים בנתיב הנסיעה שלהם. טלמפ, מפעילת ומפתחת יישומי הניווט לארבע חברות הסולולר בישראל, (אורנג', סלקום, מירס ופרטנר) הכריזה זה עתה על שיתוף הפעולה הייחודי עם סייקל-בי, במסגרתו ניתן יהיה לקבל התראות והודעות ישירות למכשירי הניווט ולמנוע תאונות דרכים.

כדי להוריד את היישום יש להכנס לאתרי הבית של אי-טיונס סטור ואנדרויד מרקט, ומשם לבצע את הפעולה. נהגים המצוידים בגרסאות ניווט מתקדמות של חברות הסלולר יקבלו באופן אוטומטי התראות על רוכבי אופניים בסמיכות לנתיב הנסיעה (בדומה להתראה על מצלמות). לעומת זאת, רוכבי אופניים המבקשים לנקוט במשנה זהירות, יוכלו להפעיל את התוכנה דרך הסמארטפון, אך נדרשים כמובן להשאירה מקוונת לכל אורך הדרך.

יש לציין כי מדובר באפליקציה חשובה לאור רגישות הרוכבים בכבישים, ובייחוד (אבל לא רק) למי שמרבה לטייל בהרים היכן שמתקבצות קבוצות של רוכבי אופניים בשבתות ובחופשים. לפי נתוני עמותת אור-ירוק (מאגר הלמ"ס), מאות רוכבי אופניים נהרגו בכבישי ישראל בין השנים 2003-2010.

"אנחנו קוראים לרוכבים לקחת אחריות על הבטיחות שלהם ולהגביר משמעותית את הנראות שלהם על הכביש בהפעלה קלה ומהירה של האפליקציה", כך מנכ"ל סייקל בי בישראל, רז מלחי.

עוד צרכנות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully