וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: פורשה קאיין GTS החדש

הקרוסאובר הקרבי של פורשה מקבל דור שני עמוס בעדכונים ובמנוע מחוזק ל-420 כ"ס. לנהוג על הגובה, ולחתוך את הכביש בסכין

פורשה חשפה במסגרת תערוכת סין את הדור השני של רכב הפנאי הספורטיבי קאיין GTS. הקאיין GTS זכה למנה מהוקצעת של טיפול במכלליו, החל במנוע, בשלדה, במערכת הבלימה, בעיצוב הפנים ותוספות החוץ. לדברי החברה, ה-GTS לא בא למלא את החלל בין דגם הטורבו לקאיין S, אלא להציע חלופה מושכת ושונה לחובבי ההגה.

בחזית הקאיין מותקן מנוע שמונה צילינדרים אטמוספרי (ללא מגדש טורבו) המבוסס על גרסת הקאיין S. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים לה שמונה יחסי העברה (טיפטרוניק ותפעול מגלגל ההגה). התפוקה המקסימלית של המנוע עומדת על 420 כ"ס, המאפשרת לו לזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות, ול-160 קמ"ש ב-13.3 שניות. המהירות המרבית בישורת תגרד קצת מעל 261 קמ"ש, ומובן שיחד עם רגל כבדה על דוושת ההאצה, מגיעה תצרוכת הולמת – 8 ק"מ לליטר, אם כי סבירה בהתחשב ביכולות שלו.

גולת הכותרת בפורשה קאיין GTS החדש היא מערכת המתלים המתוחכמת שלו. זו כוילה מחדש כדי לחדד את ביצועי הקאיין על הכביש מפאת קומתו הגבוהה (1.71 מ'). פרט לבולמים בעלי יכולת ריסון חריפה יותר, וערכת בלימה מוגדלת לעומת יתר כלי-הרכב במשפחה, הקאיין GTS מנצל את מערכת ה-Porsche Active Suspension Management, כדי להנמיך את המרכב בעוד 2.5 ס"מ. בפורשה טוענים שאין לו יומרות להשוות את ביצועיו ל-911 סטנדרטית, אבל בפרוש קובע רף חדש בקבוצת רכבי הפנאי הקיצוניים.

חיצונית, ה-GTS שואל את מרבית המרכיבים הקוסמטיים מדגם הטורבו (לוע חזיתי), חצאיות הצד, וכן קשתות הגלגלים הגדולות. בפנים (תמונת תא הנוסעים טרם פורסמה), דיפוני עור ואלקנטרה על מושבים להם כיוון חשמלי בעל שמונה מצבים. הקאיין GTS החדש ימכר בגרמניה החל מיולי הקרוב בתג מחיר של 90 אלף יורו.

לדברי שי דואני, מנהל חטיבת פורשה בישראל בקבוצת מכשירי תנועה, הקאיין GTS החדש יגיע לישראל באותה התקופה, אולם מחירו הרשמי יפורסם במהלך השבוע הבא.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully