וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג פורשה GT3 נתפס ב-205 קמ"ש

הנהג נלכד במבצע אכיפת מהירות מופרזת של אגף התנועה בכביש 6 לכוון דרום. כשנשאל לפשר מעשיו תירץ: "אני ממהר לים המלח"

משטרת התנועה עצרה בסופ"ש האחרון נהג פורשה 911 שנתפס במהירות מופרזת של 205 קמ"ש. כך מוסר פקד זיווין פריידין מאגף התנועה. הנהג, תושב תל-אביב כבן 38, נעצר על כביש שש לכוון דרום באזור מחלף נשרים. מתוך שימוע שנעשה לו במקום, הסביר לקצין התנועה כי נסע במהירות גבוהה משום שהוא "ממהר לים המלח". רשיונו נפסל למשך חודש ימים, והוא הורשה לעזוב את המקום עם רכבו על גרר. נגד הנהג נפתח הליך תעבורתי בתיקי תלת"ן.

חופש לא רגוע בכבישים

במהלך החג וחול המועד פעלה משטרת התנועה ברחבי הארץ בפעילות גלויה וסמויה. במסגרתה נתפסו עשרות נהגים מבצעים עבירות תנועה בדרגות חומרה שונות.

מקרה חמור במיוחד אירע בסופ"ש ליד העיר אילת. תושב כפר קאסם, יליד 1994, שמעולם לא הוציא רשיון נהיגה והינו פסול מלהוציא רשיון, נתפס ברכב מסוג מאזדה במהירות של 182 קמ"ש. המקרה התגלגל בשלבים, כשבתחילתו ליד הישוב יהל תועד על ידי מכשיר "דבורה" במהירות של 154 קמ"ש במקום בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש.

הנהג לא ציית להוראות המשטרה לעצור, והגביר את מהירותו, עקף בפס הפרדה רצוף וסיכן נהגים אחרים. ליד פונדק "כושי", עצר את הרכב, אולם כשניגשה לרכבו שוטרת התנועה, נמלט מהמקום שוב. כוח סיוע עצר אותו לבסוף ופרט לחומרת מעשיו, התברר כי גם היה שיכור. רכבו הושבת והוא נמצא בחקירה.

נהג צעיר שדיבר בנייד בכביש 2 ליד מחלף אולגה נתפס על ידי סיירת האופנועים הארצית. כשהתבקש להציג רשיונות טען שאינם בידיו, אולם חיפוש ברכב העלה את המסמכים, וכן עוד שתי דוחות תעבורה, אחת מהן בוצעה יום קודם לכן בגין עבירה של חציית שטח הפרדה, ואילו השניה, נעשתה שעתיים לפני כן בשל שימוש בטלפון נייד. הנהג עוכב בשל ניסיון להכשלת שוטר ונרשם לו דו"ח נוסף בגין דיבור בנייד בזמן נהיגה.

עוד במהלך החג, נעצר נהג עם רמת אלכוהול גבוהה פי חמש מהמותר בחוק. סיירת המשטרה הבחינה בנהג מזגזג על כביש 669 בסמיכות לעיר עפולה, ומסכן עוברי אורח. בבדיקה התברר כי הנהג הוא תושב שומרון בן 51 ולדבריו "חזר ממסיבה, ושתה רק כוס אחת".

בכביש 2 סמוך למחלף ספיר, עוכב לבדיקה נהג רכב שנתפס עם לוחית רישוי מזויפת. מבדיקות שערכה המשטרה עלה כי לוחית הרישוי האחורית הינה של רכב אחר שעבר תאונה מסוג טוטלוס והורד מכביש לפני 13 שנים. הנהג כבן 23 מג'סר אזרקה, אמר לשוטרים כי "כך קנה את הרכב". המכונית הורדה מהכביש ולנהג נרשמה הזמנה לדין בגין שיבוש לוחית זיהוי.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully