וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס מחדשת את G קלאס

הגי'פ הקשוח של מרצדס מקבל גרסה חדשה עם שינויים בעיצוב החיצוני, וכמובן מתחמש בגרסת-על עם 544 כ"ס. מסורת, חייבים לטפח

מרצדס G קלאס אולי נראה כמו ג'יפ ממלחמת העולם השניה, אבל תחת המעטה המזדקן שלו מצויה טכנולוגיה מודרנית ותא נוסעים מהודר. יש מי שחושבים שזו הקומבינציה המשולמת בין פינוק ליכולת שטח (וקשה לחלוק על זה), ואכן הוא נהנה מביקוש גדול. מכל מקום, ה-G קלאס מיוצר כמעט 33 שנה, והוא זכה למעמד של רכב קלאסי בערך מיום היווסדו בשל הייחוס לשורשי הקבוצה. כעת איפוא, במרצדס ממשיכים את המסורת הוותיקה ומציגים מתיחת פנים שתיקח אותו לעוד ארבע-חמש שנים נוספות. כנראה שמגיע לו.

מבחינה קוסמטית השינויים החיצוניים לא גדולים. אלה מסתכמים בשיבוץ מחדש של נורות LED בצורה יפה יותר, מראות צד חדשות, חישוקים בקוטר 20 אינטש, שבכה חדשה, פגושים שונים, וקאליפרים בגוון אדום בחלק מגרסאות הקצה. בתא הנוסעים להבדיל, השינוי מוחצן יותר. שם ניתן להבחין בקונסולה חדשה, כוללת צג רב-שימושי עם מתגים לשליטה מההגה, תקשורת בלו-טות', ערכת בידור מהוקצעת ועוד. בערכת הבטיחות תוספת של ניטור שטחים מתים, ומערכת ראייה המפקחת על החלק האחורי (גרירת ציוד).

אחד השינויים הבולטים ב-G קלאס השנה יהיה בחזית. גרסת ה-AMG לא תקבל את מנוע ה-SL65 הבכיר, אלא את מנוע ה-5.5 ל' עם שמונה צילינדרים. לא שזה צריך לבאס אף אחד, שכן יחידה זו מנפקת 544 כ"ס (60 כ"ס יותר מהגרסה הקודמת), ותאיץ את ה-G קלאס החדש ל-100 קמ"ש בסביבות 5.7 שניות, ועד מהירות מוגבלת אלקטרונית של 253 קמ"ש. מי שרוצה מנוע עדין וחסכוני יותר, יוכל לבחור ב-350 בלו-טוק, כולל מנגנון עצור וסע. התפוקה היא 211 כ"ס בשידוך לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית, וצריכת דלק ממוצעת של 8.6 ק"מ לליטר.

יש לציין שלמרות גילו המתקדם, והופעתו השמרנית, ה-G קלאס הוא אחד מרכבי השטח היקרים ביותר בעולם. מחירו באירופה נע בגזרת ה-120 אלף יורו (600 אלף שקלים לפני מס). בישראל, אינו נמכר סדיר.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully