וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: פולקסווגן קרפטר חדש

הרכב המסחרי של פולקסווגן הגיע לישראל בדור חדש, מצויד במנועים חסכוניים יותר ותא נוסעים משודרג. החל מ-210 אלף שקלים

חטיבת המסחריות ביבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס, החלה בשיווק הקראפטר 2012. הדגם החדש מתהדר במראה המיישר קו עם המשפחה, שלושה מנועים חדישים ודלי-זיהום אוויר, ארבע גרסאות מרכב שונות, ומגוון אפשרויות שימושיות לנשיאת ציוד. הקרפטר החדש יורש את הגרסה הקודמת שהוצגה לפני שש שנים, כאשר בכורתו נערכה לפני למעלה מחצי שנה. צ'מפיון מוטורס תשווק את הדגם בגרסת 3.5 ו-5 טון, עם מבנה חד-קבינה, דאבל-קבינה, קומבי ומהדורות נוספות (כולל גרסת מוניות עם עשרה מושבים).

כל דגמי הקראפטר החדשים מצוידים במנוע טורבו-דיזל חסכוני וחדיש בנפח 2.0 ל'; גרסת הבסיס תנפק 109 כ"ס, מעליה יחידה כפולת-מגדשי טורבו עם 143 כ"ס, ואילו הגרסה הבכירה ביותר תחלץ 163 כ"ס ומומנט של 40.3 קג"מ החל מ-1,800 סל"ד. תצרוכת הדלק של המנוע הופחתה בשיעור של 30 אחוזים ביחס למנועים הקודמים, וכן רמת דו-תחמוצת הפחמן קוזזה קלות ב-10 אחוזים. בממוצע, צורך המנוע כ-12 ק"מ לליטר, בין היתר בזכות הפחתת משקל הקרפטר החדש בכמה אחוזים. תיבת ההילוכים היא ידנית עם ששה יחסי העברה.

המרכבים הוורסטילים של הקרפטר ישלבו כאמור בין ה-3.5 ל-5 טון, באורכים שמתחילים ב-5.4 מ', ועד 7.3 מ'. ניתן להשתמש בו למגוון צרכים בשל סידור הושבה שיכול לספק מקום מ-10 ועד 20 יושבים. לדברי צביקה לוי, הקרפטר החדש נהנה משלל טכנולוגיות שימושיות לעידן הנוכחי: "הקראפטר החדש מציע שורה של יתרונות, משיפור של עד כ- 30% בצריכת הדלק ו- 25% בעלויות התפעול, ועד העלאת 11% בביצועים לעומת הדגם היוצא. אנו בטוחים כי הוא נמצא בדרך הנכונה להפוך לגורם המשפיע בסגמנט המשאיות הקלות של 3.5 עד 5 טון".

מחירו של הקרפטר יחל ב-210 אלף שקלים.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully