וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות הלאומית נגד מכירת דגלים בצמתים

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים קוראת להורים לא לאפשר לילדים למכור דגלים בצמתים, ומבקשת מהנהגים לא לרכוש אותם. "תופעה מסכנת חיים"

כמידי שנה לקראת ערב יום העצמאות, משוטטים בצמתים ובאזורים הומי מכוניות, ילדים ובני-נוער (לא רק), שנרתמים לטובת חגיגות המדינה ומוכרים דגלוני כחול-לבן לכל העוברים והשבים. אלא שלהערכת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מדובר בתופעה מסוכנת שיכולה לגרום לתאונות דרכים חמורות, ועל כן יש להסביר לכל המעורבים בדבר לפעול על מנת למנוע את הסיכון.

במסגרת פעולות הרשות לקראת יום העצמאות ה-64, היא יוצאת בקריאה להורים שילדיהם עוסקים במכירת דגלונים, שלא לאפשר להם להתפזר בצמתים, וכן פונים אל ציבור הנהגים שלא לקנות את הדגלונים, למעט באזורים בהם אין חשש לגרימת תאונות שיבוש חמור לתנועה.

מנכ"ל הרשות רון מוסקוביץ', פנה למספר גופים כדי למנוע את הישנות המקרים, ביניהם אל ראש אגף התנועה במשטרת ישראל ברונו שטיין, ח"כ זבולון אורלב, ומנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר. עוד השתתפו בדיון גורמים מזק"א, וכן הרב הראשי מצגר, שטען כי יש למפות נקודות בטוחות למכירת הדגלונים כגון תחנות דלק, או מרחבים סגורים.

יש לציין כי אין כיום מידע קונקרטי אם מכירת דגלונים בצמתים הובילה לתאונות דרכים, אולם כל מי שנוהג יודע שזו פעולה מסוכנת הן לילדים, והן לנהגים שעוצרים לעתים בפתאומיות או מעכבים את התנועה, ובכך עלולים לגרום לפגיעות קשות לכלל הסובבים. כאן בוואלה! רכב, נבקש מכם לנקוט בשיקול דעת ולרכוש דגלונים רק במקומות בטוחים.

עוד הרבה חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully