וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו: מכונית של נואפים

מחקר של אתר היכרויות באנגליה מצא כי שיעור הבוגדים בקרב נהגי ב.מ.וו גבוה פי שניים מבכל מותג אחר. גם נהגי אודי ומרצדס חוגגים על חשבון האשה

עוד "מכה" תדמיתית לב.מ.וו. מחקר שבוצע באנגליה על ידי אתר ההכרויות IllicitEncounters.com, העלה כי גברים שברשותם רכב מסוג ב.מ.וו, עלולים לבגוד בבת הזוג בשיעור הגבוה בהרבה לעומת נהגים במכוניות אחרות. סטיטסטית טוענים באתר, נתון הבגידה גבוה פי 2.

מתוך 640 אלף אנשים שהשתתפו במחקר, כ-20 אחוזים מהם נוהגים ב.ב.מ.וו, כלומר לפחות חמישית מכלל הנסקרים. שניה אחריה ברשימת הנואפות היא חברת אודי בה נוהגים כ-9 אחוזים מהגברים הבוגדים, ומיד אחריה מרצדס. את המקום הרביעי תופסת יגואר הבריטית עם 6.59 אחוזים ולנד-רובר במקום החמישי 4.94 אחוזים.

ומה באשר למין הנשי? גם אצלן, ב.מ.וו היא בחירה מועדפת לבוגדות בבני זוגן. כ-12 אחוזים מקרב הנשאלות נוהגות במכונית מדגם ב.מ.וו (לא בהכרח קרוסאוברים לדברם). רוזן פרימן ג'ונס, מנהלת האתר, טוענת שלא צריך להאשים את ב.מ.וו, אלא לקשר בין הצלחה ללקיחת סיכונים: "ישנו קשר הדוק בין בגידות להצלחה. אנשים מוצלחים נוטים לקחת יותר סיכונים. מצד שני, הם לא מסוגלים להתחייב למערכות ארוכות טווח, או לחיות סגנון חיים מונוטוני".

מי שרוצה להרשים החצי השני, ולהצהיר על נאמנותו, מוטב שייבחר בסיאט. המותג הספרדי דורג הגבוה ביותר בין המותגים שבהם אחוז הבוגדים היה הנמוך מכולם (0.28 אחוזים). גם רנו ברשימה, ואחריה קרייזלר ופיאט עם 0.55 אחוזים.

נו, חושבים להחליף את הרכב?


עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו
  • במו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully