וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט איביזה קופרה נחשפת

קצת אחרי שהמותג הספרדי חשף את מתיחת הפנים לסופר-מיני איביזה, הוא מציג בתערוכת סין את הקונספט לגרסת הקופרה הלוהטת עם 180 כ"ס

לא תצטרכו להמתין בקוצר רוח כדי לרכוש את סיאט איביזה קופרה החדשה. הדגם שמוצג בשעות האחרונות בתערוכת סין אולי מוגדר כגרסה רעיונית (קונספט), אבל המכונית הסדרתית לא תהיה שונה מהותית מהתמונות שפורסמו. כל זאת ועוד, הקופרה תשמור כמנהגה על כל תכונותיה שהפכו אותה למוצר מבוקש בקרב הנהגים הצעירים.

בחזיתה של הקופרה קונספט מושתלת אותה יחידת הנעה מוגדשת טורבו של פולקסווג: 1.4 ל' TSI עם הספק מקסימלי של 180 כ"ס, 25.9 קג"מ ב-1,800 סל"ד, ובשידוך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית (DSG) עם תפעול פדלים מגלגל ההגה. הנתונים הלא רשמיים מעידים על תאוצה ל-100 קמ"ש בסביבות 7.2 שניות ומהירות מרבית של כ-234 קמ"ש. עוד במפרט הטכני שלה דפרנציאל XDS סטנדרטי (לסרן הקדמי) כמו בגולף GTI.

כהרגלה, מובדלת הקופרה מהסופר-מיני השגרתית במספר היבטים וויזואלים. הפרצוף התוקפני עוטה שבכה עמוקה יותר עם פגושים רחבים, בתי התאורה מאחור שונו במעט, והחישוקים הם בקוטר 17 אינטש. מראות הצד הן בצבע עמוק ליצירת קונטרסט לגוון הצהוב חרדל המסורתי, כאשר יתר הפריטים החיצוניים מסתכמים בנורות בי-קסנון וקישוטים ספורטביים מזוהים עם המותג (אגזוז רחב וכדומה).

האיביזה מתהדרת בתא נוסעים מינימלסטי, לכל אורך השנים, וכך גם בגרסת הקופרה קונספט. בחברה טוענים לאיכות חומרים גבוהה יותר, במיוחד בדיפון הפלסטיקה, וגם בהידוק הפינישים הקטנים. חידוש אחד מרכזי באיביזה הוא גלגל ההגה חדש למחצה (עובי, משקל וצורה), כשאת היושבים אוחזים צמד מושבי עור חובקים. מערכת הבקרה המרכזית (בידור) נשלטת על ידי צג מרכזי חמישה אינטש, כולל מערך ניווט (חו"ל), וממשק בלו-טות' לטלפון הנייד.


האיביזה קופרה החדשה תושק רשמית לקראת הסתיו - כנראה במסגרת תערוכת הרכב בפריס, ולישראל תגיע קצת מאוחר יותר.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully