וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי מציגה A6 חשמלית, וארוכה

גרסת סלון אקולוגית של אודי A6 נחשפה בתערוכת הרכב בסין. מנוע היברידי יספק לה 211 כ"ס ונסיעה נטולת זיהום אוויר ל-82 קילומטרים, במהירות זחילה

אודי ממשיכה לעבות את סדרת האי-טרון הירוקה, ומשיקה בתערוכת הרכב בסין את מהדורת ה-A6 החסכונית והנקייה. עבור השוק האסייתי מדובר ברכב בעל חשיבות, שכן פלח ניכר מהאוכלוסייה רוכש מכוניות עם בסיס גלגלים ארוך (מקרב כל המותגים) בשל חיבתם לפינוק ומרחבים. האי-טרון A6 מצטרפת ל-R8 אי-טרון שהוצגה לפני שלוש שנים ול-A1 אי-טרון הקומפקטית, להן גרסאות דומות.

למרות שלאודי בארסנל גרסה היבירידית ל-A6, הדגם בסין מעט שונה - הן בטכנולוגיה והן במידות. יחידת ההנעה למשל מבוססת על מנוע 2.0 ל' TFSI בעל תפוקה של 211 כ"ס בחיבור למנוע חשמלי המוסיף עוד 95 כ"ס. ההזנה הישירה של המנוע החשמלי היא מסוללות ליתיום יון מקוררות המותקנות בחלק האחורי של המכונית, המאפשרות - במהירות של 40 קמ"ש, טווח נסיעה על המנוע החשמלי ל-81 ק"מ. צריכת הדלק הממוצעת של כל המערכת אינה ידועה.

תפורה לצרכי השוק הסיני, לאודי בסיס גלגלים של שלושה מטרים, אורך של חמישה מטרים וגובהה בסך הכול 1.46 מ'. היא עשויה תרכובות משולבות של אלומיניום, ועל כן רזה בשיעור של 15 אחוזים ממכוניות המבוססות על פלדה מלאה. חלק מעיבודה כמכונית אקולוגית השפיע גם על העיצוב החיצוני; במקום שבכה סטנדרטית, הותקן לה מראה אחיד ודחוס בחזית, חישוקים שונים וצמיגים שמתאימים לנסיעה חסכונית (מקדם חיכוך נמוך יותר).

מערכת ה-MMI של אודי (דור שלוש) שולטת על כל הפונקציות המרכזיות של מערכת הבידור וכיול המכונית. תא הנוסעים מקבל גם צג נפרד לבקרה ההיברידית כדי ליידע את הנהג אודות מצב הסוללות והטעינה בכל זמן נתון. פרט לכך, כל איכויות הריפוד הקפדניות מועתקות ישירות מגרסאותיה הקונבציונליות, ומאחור ה-ר-ב-ה מקום להשתרע בו ולמתוח רגליים.

ה-A6 ההיברידית שתמכר בסין תשווק תחת הכותר L-E, סימול ל-LONG ו-ELECTRIC. עד כה, חשוב לומר, אודי מטפלת בגרסאות כלאיים (Q5 ו-A6) די בשושו, כך שלא ברור מתי בדיוק תחנוך החברה את סדרות ה-אי-טרון בצורה מלאה.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully