וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של פיג'ו לניסאן ג'וק?

פיג'ו אורבן קרוסאובר היא מכונית כאילו שטח, הרוזמת על דגם גלובאלי שישווק במדינות מתפתחות וערים צפופות. אל תחכו לה בבני-ברק

פיג'ו תקפה את השוק הסיני בשנים האחרונות עם מגוון מכוניות. רובן היו מעין הארכות גסות לגרסאות קומפקטיות שנמכרות באירופה, אולם היא גם הקפידה לחזק את עצמה באסיה בזכות הכלאות ביזאריות כמו פיג'ו 408 סדאן. כעת, היא משיקה בביג'ין עוד רכב עולמי שנולד מתוך שיתוף פעולה של שלוש סדנאות עיצוב על המפה: ברזיל, סין וצרפת. התוצאה: פיג'ו אורבן קרוסאובר, פרשנותה לניסאן ג'וק.

העיצוב לקוח בחלקו ממכונית ראווה קודמת של פיג'ו: SXC, שהוצגה ב-2010, אבל רוב הקווים שרואים ומודגשים עליה מקורם ממכוניות כמו פיג'ו 4008 החדשה, ואפילו התקרה והישבן אומצו ישירות מפיג'ו RCZ (קו תא המטען). גרסת הקונספט מוצגת עם אורך של 4.1 מ' ורוחב של 1.74 מ'. אלה הן מידות ממוצעות, אך היא עדיין קטנה למשל מאופל מוקה, הארוכה ממנה ב-14 ס"מ.

למעשה, זוהי גרסת "לימוד" של מעצבי פיג'ו שמועסקים בעולם ומנסים לקלוע לטעם של תושבי הערים הגדולות. מתוך האורבן קרוסאובר, תצאנה מכוניות חדשות, במידות שונות, שתפשוטנה על דרום אמריקה ומזרח העולם. אולם גם לאירופה (אם כי עם יד מערבית על המכחול) תגענה מכוניות בדמותה, ומצוידות במנועי דיזל קומפקטיים ויחידות ה-THP.

בפיג'ו בכל אופן, ממקדים אותה לשימושי עירוני ועבור חובבי טיולים בדרגת קושי אפס:"זוהי מכונית לאנשים שחיים בעיר, מנערים את העיר, צעירים ברוחם, ומידי פעם אוהבים לצאת לטיולים", כך מצהירה היצרנית מצרפת. במילים אחרות, רכב פנאי קומפקטי, נוסף.

עוד הרבה על פיג'ו בווואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully