וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו טליסמאן: לימוזינה לסינים

רנו חשפה את הטליסמאן הענקית העתידה להמכר בלעדית במזרח העולם ובעיקר בסין. בסיס גלגלים ארוך, עם 256 כ"ס בחזית

השלוחה הדרום קוריאנית של רנו השיקה לאחרונה בביג'ין את המהדורה המודרנית של הטליסמאן. הטליסמאן החדשה, דור שני, מבוססת על הסמסונג SM7 הקוריאנית, והיא אף תורכב לצדה באחד המפעלים המשותפים של החברות. היא תשווק רק בסין, והיא נשענת על פלטפורמה חדשה של ניסאן תחת הקוד J31, ממנה תחלץ חברת 'דונגפנג' המקומית רכב עצמאי בשם 'טנאה'.

רנו טליסמן. אתר יצרן
רנו טליסמן/אתר יצרן

למרות מעמדה, ברנו לא מצהירים שהטליסמאן יורשת את מקומה של הספראן המפנקת שיוצרה לפני למעלה מ-20 שנה, והיוותה את ספינת הדגל של היצרנית הצרפתית. אך אם לשפוט על פי מידותיה, ישנם קווים מנחים בעיצובה שמחברים בין שני הדגמים המפוארים; אורכה של הטליסמאן הוא כמעט חמישה מטרים ,רוחבה כ-1.9 מ' והיא מציעה מרחבים גדולים ליושבים. חזותית, היא אפילו קצת מזכירה את הספראן בחרטום.

טליסמאן מצוידת במנוע בסיסי בנפח 2.5 ל' בעל תפוקה של 187 כ"ס, ומעליו יחידה בכירה המנפקת 256 כ"ס מ-3.5 ל' V6. מאחר ומדובר בשוק הסיני, רנו שדכה לגרסה הרגילה תיבה מיושנת (רציפה) של ניסאן, בעוד הטליסמאן המפוארת ביותר תצויד בתיבת ששה הילוכים אוטומטית (לא כפולת מצמד) שתפנה לקהל אמיד יותר. ביצועים לא רשמיים טוענים לצריכת דלק ממוצעת של 9 ו-10 ק"מ לליטר בהתאמה.


הטליסמאן המקורית פותחה במקור על ידי פטריק לה קוומה, אי שם בשנות ה-90, אחרי שהחברה מיצתה הסדרות הנומריות ועברה למגאן, הלגונה והסניק. במכונית הראווה, שכללה גם דלתות שחף, רנו השתילה מנוע 4.5 ל'. מאז כאמור, כמעט ולא נעשה שימוש בכותר הוותיק.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully