וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סורנטו 7 מושבים בהוזלה משמעותית

גרסת האורבן של רכב הפנאי תשווק עם שבעה מקומות ישיבה, מנוע 2.4 ל' עם 174 כ"ס ותיבת ששה הילוכים אוטומטית. המחיר, החל מ-188 אלף שקלים

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, תציע החל מהשבוע גרסה מופחתת מחיר ב-188 אלף שקלים לרכב הפנאי הגדול סורנטו, בשם אורבן. גרסה זו לסדרת הסורנטו, תשווק לצד מהדורת ה-2.4 ל' הקיימת (230 אלף שקלים) כשמעליה לוגמת הסולר הבכירה (CRDI), שעלותה 240 אלף שקלים. האורבן אינו נכלל במבצע לפרק זמן מוגבל, אלא יימכר לכל תקופת הדור הנוכחי.

לאורבן מנוע מסורתי של קיה-יונדאי בנפח 2.4 ל' המחלץ 174 כ"ס ומומנט של 23.4 קג"מ ב-3,750 סל"ד. השידוך הוא להנעה קדמית בלבד בגרסה זו, עם תיבת ששה הילוכים אוטומטית. המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך כ-11 שניות ומהירותו המרבית כ-187 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת של הסורנטו מחזירה בממוצע כ-9 ק"מ לליטר.

כסטנדרט, כולל דגם האורבן שש כריות אוויר ובקרת יציבות ובלימה. רמת האבזור מצוידת בהגה מתכוונן, כניסות ל-AUX ו-USB, מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, בקרת שיוט, חיישני חנייה מקוריים, מסילות גג, הגה וידית הילוכים בציפוי עור ועוד. יושבי השורה השלישית באורבן מקבלים גם מיזג למערכת בקרת האקלים (כולל שליטה חלקית).

לדברי גדי שניידר, הקיה סורנטו אורבן יאפשר ללקוחות להנות מרכב עם שבעה מושבים במחיר הוגן, ולזמן לא מוגבל : "אנו שמחים מאד להציע את דגם הסורנטו URBAN החדש במחיר של 187,900 שקלים. אנו מאמינים שבזכות המחיר יוכלו לקוחות רבים להצטרף לרוכשי קיה סורנטו וליהנות ממוצר מוצלח זה. אין לנו כל ספק שרוכשי הסורנטו URBAN יזכו לעסקה יוצאת דופן לטובה".

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully