וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אופל זפירה החדשה

מוביל הנוסעים הקומפקטי יחל את שיווקו הסדיר בישראל בחודש מאי. בתפריט: מנוע בנזין עם 140 כ"ס, תיבה אוטומטית, שבעה מקומות וחלל אחסון נרחב. החל מ-168 אלף שקלים

הדור השלישי של המיניוואן הקומפקטי אופל זפירה עומד לנחות בישראל בתחילת מאי, כך מודיעה היום (ראשון) היבואנית אופל ישראל מקבוצת שלמה. מוביל הנוסעים של אופל נעדר מהשוק המקומי למעלה מעשר שנים, וחוזר כעת לאחר השקתו המחודשת באירופה אשתקד, מצויד במנוע בנזין, תיבה אוטומטית ושבעה מושבים.

הזפירה החדשה משתמשת בפלטפורמה משותפת של ג'נרל מוטורס (דלתא 2) עם אופל אסטרה החדשה. מידותיה הרשמיות מספרות על אורך של 4.66 מ',רוחבה 1.88 מ', גובהה נישא ל-1.68 מ' ובסיס הגלגלים עומד על 2.76 מ'. בתא הנוסעים סידור הושבה לשבעה אנשים כולל התקן ה-'פלקס '7, המאפשר קיפול השורה האחרונה ליצירת רצפה שטוחה לחלוטין. נפח תא המטען צומח בכך מ-710 ל' ועד 1,860 ל'.

בחזית הזפירה שוכן מנוע טורבו (קרוז ואסטרה) בנפח 1.4 ל' בעל תפוקה מרבית של 140 כ"ס ב-5,900 סל"ד, ו-20.9 קג"מ מ-1,800 סל"ד. המנוע מגיע בשידוך לתיבת ששה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11 שניות, וצריכת הדלק בתנאי נסיעה משולבים היא כ-14.9 ק"מ לליטר.

הזפירה תשווק בישראל בחבילת אבזור ENJOY. זו כוללת בין היתר חישוקי מגנזיום גדולים, בקרת אקלים מפוצלת, תאי אחסון רבים, קונסולה מרכזית משולבת במשענת היד ועוד. כמו כן, ניתן לרכוש גם את מנשא האופניים הייחודי של אופל בתוספת תשלום.


מחירה של הזפירה בארץ יעמוד על 168 אלף שקלים. לדברי אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל, מדובר במוצר תחרותי בפלח המיניוואנים הקומפקטיים: , "בימים הקרובים נתחיל את שיווקו הסדיר של דגם ה-Zafira החדש והמדובר שעורר הדים לקראת הגעתו, בארץ ובעולם. הנדסת האנוש העומדת מאחורי הדגם המחודש היא מהטובות ביותר שנעשו ברכבי אופל מאז ומעולם, והדגם כולל היום שורה של שיפורים וחידושים טכנולוגיים חדשניים מבית אופל". מבחן לאופל זפירה החדשה, תוכלו לקרוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully