וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: דגמי סאן יאנג החדשים יושקו בישראל

1.5.2012 / 8:00

דגמי סאן יאנג ג'וי-מקס 125, 250 וה-300 החדשים יושקו בחודש מאי בישראל, במסגרת השקתם העולמית לעיתונאים ומפיצים

באירוע ראשון מסוגו באזורנו, ישראל נבחרת בפעם הראשונה על ידי יצרן רכב לארח השקה עולמית לדגמים חדשים. בתאריכים 20 וה-21 במאי יגיעו לישראל עשרות עיתונאי דו-גלגלי ומפיצים מ-12 מדינות כדי לפגוש לראשונה בקטנועים החדשים של סאן יאנג. מדינת ישראל שנבחרה כאמור לארח את אירוע ההשקה, גברה בבחירה על מדינות כמו ספרד, פורטוגל ויון. מבין הדגמים החדשים, בולטים ביותר גרסאות ה-125, ה-250 וה-300 סמ"ק החדשות של הג'וי-מקס הפופולארי.

דגמי הסאן יאנג ג'וי-מקס החדשים, בנפחים 125, 250 ו-300 סמ"ק יציגו מנועים חדשים וחזקים יותר, עיצוב חדש זורם וספורטיבי ומספר פיצ'רים חדשים ויוצאי דופן כגון מערכת חימום מובנית, מערכת תאורה מתקדמת עם חיישן אוטומטי לאורות גבוהים ונמוכים, אורות ערפל, חיבור USB מובנה עבור טלפונים ניידים ועוד. בנוסף, תחשוף סאן יאנג בישראל את מנוע ה-300 סמ"ק החדש והמתקדם מתוצרתה, החזק ב-30% מהמנוע בנפח 250 סמ"ק ששימש עד כה את הג'וי-מקס 250. בנוסף לעלייה המשמעותית בכוח, יציג המנוע החדש תצרוכת דלק משופרת של כ-38 קילומטר לליטר לטענת היבואן. הדגמים החדשים יגיעו אל אולמות התצוגה בחודש יוני הקרוב.

גדי אבירם, מנכ"ל מטרו מוטור: "אנחנו גאים בבחירה של סאן יאנג לקיים את ההשקה העולמית של דגמי 2012 בישראל, ורואים בבחירה זו הבעת אמון מרגשת של היצרן בשוק המקומי. ב-30 השנים האחרונות מטרו מובילה ומקדמת את תרבות הדו-גלגלי בישראל, ואין ספק שאירוע מיוחד מהסוג הזה הוא נקודת ציון חשובה למטרו, ולשוק הדו-גלגלי בישראל".

אירוע ההשקה העולמית ייערך ב-20 ו-21 במאי, כאשר העיתונאים והמפיצים הזרים יחלו להגיע לישראל יום קודם לכן. תכנית ההשקה תכלול אירוע חשיפה של דגמי סאן יאנג החדשים, רכיבה והתרשמות מהדגמים החדשים ברחבי העיר תל אביב, סיור בירושלים ובים המלח, ויום חופשי לבילוי בתל אביב.

מבחן לדגמי סאן יאנג ג'וי-מקס החדשים תמצאו כאן בוואלה! רכב בקרוב.

עוד על סאן יאנג בוואלה! רכב

כאן תמצאו את האופנוע והקטנוע הבא שלכם

אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל כבר הצטרפתם?

סאן יאנג ג'ויימקס 300i GTS. אתר יצרן
סאן יאנג ג'ויימקס 300i GTS/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סאן יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully