וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנוע גרם לזקפה לא רצונית

רוכב אופנוע אמריקני הגיש תביעה נגד חטיבת אופנועי ב.מ.וו ויצרנית המושבים שלה, לאחר שסבל מתופעות של זקפה ממושכת כ-20 חודשים. "הוא לא יכול לקיים יחסי מין"

רוכב אופנוע מבוגר מקליפורניה תובע את ב.מ.וו ארה"ב וספקית המושבים של חטיבת הדו-גלגלי, לאחר שהתגלה אצלו מקרה של פריאפיזם, או בתרגום עברי - זקפה ממושכת ולא רצונית. היקף התביעה לא פורסם עדיין, והרוכב העדיף בשלב זה למעט בפרטים הטכניים של הכלי.

הפרשה החלה בספטמבר 2010 במסגרת טיול בן ארבע שעות שערך הרוכב, הנרי וולף, על אופנוע מסוג ב.מ.וו שיוצר בשנת 1993. על פי כלי-התקשורת בארה"ב, מותקן על האופנוע מושב שככל הנראה מאלחש חלק מסוים באזור המפשעה, ואילו מנגד, יוצר את האפקט ההפוך בחלקים אחרים, כלומר מספק גירוי כלשהו (על אף שבפריאפיזם אין גירוי מיני). בלוס-אנגל'ס, דיווחו בעבר על מושבי "בננה" שגורמים לשיבושים בזרימת דם ברכיבה בקרב שני המינים, אולם זהו המקרה הראשון שבו דווח על נזק שייתכן ויהיה קבוע.

וולף הגיש את התביעה ביום חמישי האחרון בבית המשפט בסן פרנסיסקו נגד ב.מ.וו וחברת 'קורבין פסיפיק', שמפיקה את המושבים עבור היצרנית. בסעיפי התביעה מפורטים נסיבות המקרה וכן התופעות מהן סובל התובע עד היום. "כפי שאנחנו יודעים ממודעות על שימוש בויאגרה, כל זקפה מעבר לארבע שעות גורמת לנזק, כך שאתם יכולים לתאר לעצמכם את מצבו העגום", כך מעיר פרקילטו, ורנון ברדלי.

וולף יבקש פיצוי בעבור ארבעה סעיפים שונים: מצוקה נפשית, הוצאות רפואיות, איבוד הכנסות, וכן נזק כללי. ברשימת האישומים נגד ב.מ.וו נאמר כי הרוכב לא מסוגל לבצע כעת "אקט מיני ללא סיבוכים נפשיים".

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • במו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully