וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו מחדשת את רכב הפנאי X1

ב.מ.וו מרעננת קו המנועים בקרוסאובר הקומפקטי, מותחת את פניו ואת חלל הנוסעים, ומציגה שיפור משמעותי בצריכת הדלק. בישראל בסתיו

ב.מ.וו X1, רכב הפנאי הקטן שבמשפחת ה-X המבוסס על סדרה 3, מקבל מתיחת פנים ראשונה לאחר כ-3 שנים בשוק העולמי. במסגרת החידושים מעדכנת אותו היצרנית ממינכן במלתחה מזוהה עם קו הדגמים המשפחתי (לא רק בסדרות ה-X), ומציידת את קרביו עם מנועי טורבו מעודכנים, קומפקטיים, דלי פליטת זיהום אוויר, וחסכוניים יותר לעומת מנועיו המקוריים (2009).

מבחינה קוסמטית, משווה לו ב.מ.וו את החזות המוגדלת של סדרה 1 החדשה. משמע, בתי תאורה תפוחים יותר לדפנות (נורות LED), חישוקים חדשים, הסרה של חלקי פלסטיקה מיותרים ומעט שינויים בחלק האחורי. עוד בהיצע בחירה בין נורות קסנון לצד יחידות ערפל קטנות מובנות בתוך הפגוש הקדמי.

היצע המנועים כולל שש יחידות הנחלקות שווה בשווה בין בנזין לדיזל. גרסת הבסיס ללא הנעה כפולה (אחורית בלבד) תהיה ה-18i לה הספק של 150 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של כ-10 ק"מ לליטר, ומיאוץ ל-100 קמ"ש ב-10 שניות. צמד יחידות הבנזין הבכירות תהיינה ה-20i וה-28I המספקות 184 ו-245 כ"ס בהתאמה, וצריכת דלק משולבת של כ-11 ק"מ לליטר.

בגזרת הדיזל תודגש יכולתו של הקרוסאובר לספק ביצועים גבוהים בתמורה לצריכת דלק נמוכה. לצד מנגנון ה-אקו-פרו (אגירת אנרגיה מבלימה ומנגנון עצור וסע, גם בגרסאות הבנזין), יצרוך הב.מ.וו הקומפקטי כמעט 15 ק"מ לליטר בכל לוגמות הסולר. גרסת הפתיחה תהיה בעלת תפוקה של 143 כ"ס, מעליה 184 כ"ס ובקצה ה-25D שיחלץ 215 כ"ס, ויאיץ ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות. כמעט כל היחידות תשודכנה לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, למעט תיבות ששה הילוכים שתמצאנה בדגמים הפשוטים.

כדי לשמור על כללי התכנון הבסיסים בב.מ.וו, הקבינה מוטה כעת כלפי הנהג בזווית חדה יותר, על מנת להקל על השליטה והנגישות לפקדים, ובכלל לקרב בין הנהג למכונה כמיטב המסורת. עוד לדברי החברה שיפור בהנדסת האנוש, המרחבים הפנימיים וכן בחומרי הדיפון בקונסולה. בתא המטען אין שינויים אגב, וזה יציע נפח של כ-420 ל'.

צריך לציין כי הפופולאריות של ה-X1 הפתיעה אפילו את ראשי ב.מ.וו (275 אלף עותקים), שמאז השקתו נאלצו לפתוח מפעל נוסף בסין שמייצר את הקרוסאובר במחוז שיניאנג. הדגם שנמכר בארה"ב החל מהשנה הקרובה מגיע מלפיציג בגרמניה, ובמטה האמריקני חוזים לו הצלחה גדולה.

לישראל בכל אופן, יגיע הדגם המחודש במהלך חודש אוקטובר, כך מסרה היבואנית דלק מוטורס לוואלה! רכב.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully