וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סוזוקי סוויפט וספלאש ידניות, וזולות

סוזוקי ישראל מרחיבה את היצע דגמי הסופר מיני ומשיקה בארץ ספלאש מתוחת פנים ידנית במחיר של 69 אלף שקלים, ולצידה גם סוויפט ידנית ב-77 אלף שקלים

היבואניות מחריפות את הקרב על הכיס. יבואנית סוזוקי לישראל חברת מכשירי תנועה, תחל לשווק בימים הקרובים שני דגמים אטרקטיביים למאבק בעלויות הדלק ויוקר המחיה. בצד אחד, משיקה היום (שלישי) את הגרסה המחודשת לספלאש הקטנה לאחר מקצה עדכונים קל, כאשר עימה מגיעה גם תיבה ידנית. חיזוק נוסף, ולא פחות משמעותי, מגיע בקו דגמי הסוויפט החדשה, שתוצע גם היא בתיבה הילוכים ידנית לצד הדגם האוטומטי.

הספלאש המחודשת אינה שונה מהותית מקודמתה, אולם היא צמחה בששה סנטימטרים באורכה הכללי ל-3.78 מ', ומתהדרת בעיצוב מעט שונה וחינני יותר ביחס לדגם המקורי. היא מצוידת בחזיתה במנוע בנזין בנפח 1,200 סמ"ק המנפק 94 כ"ס ו-12 קג"מ ב-4,200 סל"ד, כאשר השידוך לתיבה הידנית לה חמישה יחסי העברה, תחזיר על פי היצרן כ-19 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. הדגם האוטומטי, יצרוך כ-17.5 ק"מ לליטר.

סוזוקי סוויפט הידנית, תימכר רק בחבילת ה-GLS לה אבזור נחות במעט מגרסת ה-GLX. היא מאכלסת מול הנהג מנוע זהה לספלאש בעל נפח של 1.2 ל' (לדור הראשון היא 1.5 ל'), ובחסותה תניב הגרסה הידנית החזר של כ-20 ק"מ לליטר בנזין בנסיעה משולבת.

מחירי הדגמים יחלו ב-68 אלף שקלים לספלאש הידנית, ואילו בעבור הסוויפט הידנית תשלמו 77 אלף שקלים. במסגרת החידושים, מדווחת מכשירי תנועה על הוזלות גם בקרב סוזוקי אלטו האוטומטית שהוזלה ל-70 אלף שקלים (במקום 72 אלף שקלים), וגרסת הסוויפט הבכירה הופחתה ל-100 אלף שקלים במקום 104 אלף שקלים.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully