וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס GS450h החדשה בישראל

לקסוס החלה לשווק בארץ את מכונית הסלון ההיברידית GS450 החדשה עם מנוע המפיק 345 כ"ס, צריכת דלק של 16 ק"מ לליטר ושלוש רמות אבזור. החל מ-455 אלף שקלים

לקס מוטורס, יבואנית לקסוס, מציגה בישראל את הדור החדש של מכונית הסלון האקולוגית והספורטיבית GS450. הדגם ההיברידי והמפואר בעל ההנעה האחורית, חובר לסדרת ה-GS החדשה והמעודכנת שנחתה בישראל לפני כמה חודשים עם הגעתה של ה-250.

בחזיתה של הלקסוס מנוע היברידי בנפח 3.5 ל' ששה צילינדרים בשידוך למנוע חשמלי (200 כ"ס). התפוקה המשולבת של המערכת מניבה הספק של 345 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-5.9 שניות בלבד, באמצעות תיבת הילוכים רציפה עם ששה הילוכים קבועים מראש.

לקסוס פיתחה את המנוע לעמוד בתקני זיהום מחמירים, ועל כן דרגת זיהום האוויר שבו עומדת כיום רק על 139 גק"מ, שוות ערך אל משפחתית ממוצעת. גם צריכת הדלק קוזזה בשיעור של 24 אחוזים, וזו עומדת על 16.7 ק"מ לליטר. בנוסף לכך, תיבת ההילוכים הרציפה תאפשר בחירה בין ארבעה מצבי ניהוג: חסכוני, חשמלי, רגיל, משולב וספורטיבי.

במסגרת החידושים של הסדרה, לרבות בעיצובה הפנימי והחיצוני, וכן בהגדלת נפח תא המטען ב-40 אחוזים (הסוללות גזלו נפח רב יותר בעבר), תוצע ההיברידית המפוארת בשלוש רמת גימור שונות: 'לאקשרי',' פרימיום', וחבילת ה-F ספורט (המשותפת לכלל מכוניות החברה).

בקו הבסיס, כוללת ה-GS החדשה חלון שמש, פנסי קסנון, מערכת מולטימדיה עם 12 רמקולים, מסך אינטש נשלט בטכנולוגיית Remote touch מדור שני, מצלמת רוורס, מושבים חשמליים, תאורת LED ביחידות התאורה הקדמיות ותאורת LED היקפית בתא הנוסעים. דיבורית טלפון בלו-טות', עשר כריות אויר, מערכת התנעה ללא מפתח, חיישן גשם, ובקרת שיוט. גרסה זו תשווק במחיר של 455 אלף שקלים.

בחירה בגרסת פרמיום, בתמורה ל-480 אלף שקלים, מוסיפה דיפוני עץ בסביבת הנהג, מראות מתקפלות חשמלית ועוד. גרסת הספורט (F) מצוידת במתלים אדפטיביים בעלי כיול ספורטיבי, מושבי ספורט עם 16 כיוונים, וחבילה קוסמטית ייחודית המבדלת אותה מיתר בנות המשפחה על ידי מראה קרבי ולוגואיים בלעדיים. מחירה בישראל, יעמוד על 535 אלף שקלים.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully