וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייבוא מקביל: משלוח ראשון של דגמי פורד בישראל

קבוצת עמק איילון חונכת משלוח של דגמי פורד אדג' ואקספלורר, ובהמשך תעבה את קו הדגמים עם הפוקוס. דלק מוטורס: "מוכנה לכל תחרות הוגנת"

הרפורמה בייבוא רכב מקביל יוצאת לדרך. היום (רביעי) הודיע משרד התחבורה כי משלוח ראשון של מכוניות מתוצרת פורד הגיע לישראל על ידי סוכן משנה של היצרנית האמריקנית – 'קבוצת עמק איילון', חודשיים בלבד לאחר שקיבלה היתר לעסוק בייבוא מקביל של כלי-רכב.

קבוצת עמק איילון תשווק בשלב ראשוני, לאחר סיום כל ההכנות, את דגמי פורד אקספלורר ואדג', ובעתיד תחזק ההיצע עם המשפחתית העממית פורד פוקוס. לדברם, מחירי המכוניות יהיו תחרותיים מול עלויות היבואן הישיר (דלק מוטורס), וכן תפעיל מערך אחזקה לטיפול בכלי-הרכב שנכנסים בייבוא מקביל, וזאת לאחר שעמדה בכל התנאים שהציב משרד התחבורה: "תקינה מאושרת, איתנות כלכלית של היבואן, חובה לספק תשתיות תחזוקה נאותות לכלי רכב, ומוצרי תעבורה ומתן אחריות לרוכש הרכב".

לדברי משרד התחבורה, המכוניות תימכרנה במחירים אטרקטיביים לצרכן, אך לא ברור כעת גובה ההפרשים בין המכוניות הנמכרות מטעם היבואן דלק מוטורס, לבין הסוכנים המשניים, שכן השינוי שהביא עימו הייבוא המקביל אמור - במידה מסוימת, להוביל להוזלה בעלויות רכב וחלפים ולעודד את התחרותיות בענף הרכב.

כזכור, ייבוא מקביל פותח דלת לתחרות על כיסו של הנהג הישראלי. כך למעשה ניתן לייבא לישראל מותג אחד של רכב המיוצר על ידי אותו יצרן, באמצעות יותר מיבואן אחד. וזאת בניגוד לנוהג המקובל, לפיו רק היבואן הרשמי עסק במכירת כלי-רכב. שר התחבורה ישראל כץ הוסיף כי "ייבוא מכוניות הפורד, באמצעות היבוא המקביל הינו הסנונית הראשונה המבשרת על מהפכה אמיתית בענף הרכב".

מיבואנית פורד דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי "בהתייחס להודעה לעיתונות שפורסמה היום על ידי משרד התחבורה בנוגע ליבוא מקביל של מכוניות מתוצרת פורד, דלק מוטורס מוכנה לכל תחרות הוגנת ומחוייבת להמשיך להציע לצרכן הישראלי את מוצרי Ford Motor Company במחירים האטרקטיביים ביותר תוך הבטחת רמת השירות הגבוהה ביותר".




עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully