וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה: המיניוואנים החדשים בדרך

קיה תשיק לקראת תערוכת פריס מחליפים לקיה קרניבל, קארנס ודור שני לקיה פרו-סיד לצד הגרסה הקומפקטית והסטיישן. הרווחים, במגמת עליה

קיה ממשיכה להתחזק באירופה. היצרנית הדרום קוריאנית מדווחת כי לקראת הסתיו, העונה בה מתקיימת תערוכת הרכב בפריס (ספטמבר) היא תחל לטפטף קדימונים עבור כלי-רכב חדשים, ביניהם מיניוואן משפחתי בדמותו של הקרניבל החדש, קארנס, וכן תחשוף את היורשת של קיה פרו-סיד, גרסת הקופה הקומפקטית.

הקרניבל הוא אחד ממובילי הנוסעים הוותיקים ביותר של קיה. הדור הראשון הושק ב-1998, השני ב-2006, ובין לבין מפאת הזקדנותו התפוגג מהנוף המקומי. הקרנס ששווק בישראל גם כן יחודש מקצה לקצה, כאשר בחברה מצביעים על סידור הושבה אופציונאלי זהה – חמישה או שבעה מושבים, ויכולת נשיאה מכובדת. "אנחנו נשיק שני דגמים בעלי תכונות שימושיות מצוינות, שלמעשה יחליפו את הקרניבל והקרנס. עם זאת, חטיבת העיצוב של פיטר שרייר ככל הנראה תבחר בכותרים אחרים, ולכן אלה לא בהכרח יענדו את אותו השם", כך פול פיליפוט ראש חטיבת קיה באירופה.

קיה רוצה להגדיל את מכירותיה ביבשת ב-21 אחוזים בחצי השנה שנותרה, לאחר שנה מוצלחת בה היא מסכמת היקף מכירות גלובאלי של 2.5 מיליון כלי-רכב. פיליפוט טוען כי מטרתו להגיע לרף של 400 אלף מכירות בשנה עד שנת 2013, כלומר נתח של 3.1 אחוזים מכלל המכירות באירופה. אחת המכוניות החשובות ביותר עבור קיה היא הסיד החדשה (וכן גרסת הסטיישן שלה), בתמיכת הקיה פרו-סיד. אשתקד, צנחו מכירות סיד המשפחתית ב-20 אחוזים, על רקע קפאון בקבוצה הקומפקטית.

היבט אחר שנבדק בקיה הוא פילוח קבוצת הגילאים שקונים את דגמי המותג. על פי אתר New Car Buyers Survey, מכוניות "חצופות" כמו הספורטז', פיקנטו וקיה ריו, מצליחות להצעיר את תדמית החברה, ולמשוך קונים בגילאים נמוכים מ-52, שכן עד כה עמד הנתון על 56 ביחס לממוצע של הקונה באירופה שהינו 49. הדרום קוריאניות לא מרפות מדוושת ההאצה.


עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully