וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגמי 2012 של קוואסאקי בישראל

10.5.2012 / 15:52

אופנועי קוואסאקי רועננו לקראת שנת 2012 ומגיעים לישראל. הבולטים בהם, אופנועי מתחילים זולים, אופנוע אדוונצ'ר גדול וגם האופנוע מהחזקים בעולם

'מטרו מוטור' יבואנית אופנועי קוואסאקי לישראל, השיקה היום (חמישי) את קשת דגמי האופנועים החדשים. קוואסאקי העבירה את כל דגמיה שורה של עדכונים שמעלים את התחרותיות שלהם בשוק הצפוף.

בתחילת ההיצע נמצאות שתי גרסאות ה-ER6. הראשונה והעירומה מוסיפה את האות N לשם, וזו עברה חידוש מקיף שכולל מנוע (650 סמ"ק, 2 ציל' מקבילי) מעודכן, זרוע אחורית חדשה, מתלים שכוילו מחדש וכמובן עיצוב קרבי במיוחד. מחירו עומד על 60 אלף שקלים. גרסתו השניה מוקפת בפירינג חדש שמקרב אותו למשפחת הנינג'ה מבחינת המראה ומחירה של גרסה זו (F) עומד על 63 אלף שקלים.

האופנוע השני בהיצע הנו הוורסיס 1000 - אופנוע האדוונצ'ר החדש של קוואסאקי. אופנוע זה עושה שימוש בשלדת ה-Z1000SX וגם במנוע ארבעת הצילינדרים המוכר, אך נעזר במתלים ארוכי מהלך ובתנוחת רכיבה זקופה כדי לפנות לחובבי ז'אנר אופנועי האדוונצ'ר הגדולים. מחירו של דגם זה גם כן אטרקטיבי ביחס לקבוצה ועומד על 97 אלף שקלים.

האופנוע השלישי להגיע נחשב לאחד המהירים והחזקים בעולם וזה ה-ZZR-1400. כפי שניתן להבין משמו, הוא מצויד במנוע 4 צילינדרים בנפח 1400 סמ"ק שמפיק 190 כ"ס וקוואסאקי מצהירים כי מדובר באופנוע בעל יכולת התאוצה המהירה ביותר בעולם. מחירו עומד על 140 אלף שקלים.

קוואסאקי ZZR-1400. קובי ליאני
קוואסאקי ZZR. בעל יכולת התאוצה המהירה בעולם/קובי ליאני

גם מעבר לכביש יש חידושים

קוואסאקי ממשיכה לחזק גם את המחלקה הימית. שנה אחרי שפגשנו את אופנוע הים החזק ביותר בייצור סדרתי, האולטרה 300, מגיע לישראל דגם חדש שנקרא ST15F שמיועד לרוכבים מתונים יותר. לזה מנוע 4 ציל' בנפח 1,500 סמ"ק שמפיק 160 כ"ס. מחירו 62 אלף שקלים (כולל נגרר וציוד גלישה מלא).

גם בשטח יש לקוואסאקי חידוש עם המחליף למיול המוכר. הוא מוסיף לשמו את הספרות 610, המעידות גם על נפח המנוע. דגם זה מקבל עדכוני מתלים, צמיגים וכן תוספת כוח במנוע (ישנה גם גרסת דיזל). זהו כלי עבודה לחקלאים אשר אינם זקוקים לכלי בעל הנעה כפולה. מחירו עומד על 49 אלף שקלים.

למחפשי הספורט בשטח, מיובא כעת ה-TREX. לזה מנוע 750 סמ"ק והוא מצויד במתלי ספורט, מיגונים והנעה כפולה. מחירו 85אלף שקלים.

כאן תמצאו את האופנוע הבא שלכם

הקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully