וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל תייצר סיטרואן?

כלי התקשורת בצרפת מדווחים כי השותפות בין אופל, ג'נרל מוטורס וקונצרן PSA, תפקיד את ייצור סיטרואן C5 החדשה בידי המותג הגרמני

סיטרואן C5 הבאה תיוצר במפעלים של אופל, כך עולה מדיווח של העתון הצרפתי Ouest France. המשפחתית הגדולה תעבור לחסות משותפת של ג'נרל מוטורס ומותג הבית אופל לאחר שקונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן) הגיע להבנות עם תאגיד GM, על שיתוף פלטפורמות להוזלת עלויות ייצור. ה-C5 מורכבת כיום ברנס לצד פיג'ו 508 וסיטרואן C6.

מנהל חטיבת פיג'ו-סיטרואן ז'אן לוק פרד, לא הסגיר באיזה מפעל גרמני מדובר, אך הערכות באירופה הן שהמתחם האחראי לייצורה יהיה זה המשרת את אופל אינסגיניה ברוסלסהיים. עוד אמר כי מאחר וה-C5 החדשה, כיום תחת קוד זמני X8, עוברת לגרמניה, המפעל הצרפתי יוסיף לרשימת קו הדגמים מכוניות אחרות של פיג'ו-סיטרואן כדי למנוע פיטורים, שכן חרדים העובדים מסגירתו בשנים האחרונות לאור קיצוצי כוח-אדם. "הם ירדו מ-12 אלף עובדים ל-5,500, כך שהם צריכים להיות מודאגים", כך מציין אנליסט בכיר בפני העתון.

במסגרת הברית בין פיג'ו-סיטרואן, אופל וג'נרל מוטורס (בעלת הבית של אופל כאמור), מסתמן כי בעתיד תחלוקנה פיג'ו 508 החדשה, אופל אינסיגניה וסיטרואן C5 פלטפורמה אחת, וכן היצע של יחידות הנעה (כנראה דיזל), שעה שבקבוצת הסופר מיני אופל קורסה וסיטרואן C3 תבוססנה גם הן על אותה תבנית.

דובר פיג'ו-סיטרואן סיפר לעתון הצרפתי כי התוכניות טרם נחתמו סופית, אך חיזק כי אלה אינן ספקולציות: "האנשים המעורבים בחיבור הזה דנים בכל מקרה לגופו, וכל צד בודק את הפרטים האחרונים כדי שניתן יהיה להגיע להסכם בקרוב". האם סיטרואן C5 עומדת לאבד את זהותה המיוחדת ואת תכונותיה הקלאסיות? ימים יגידו.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully