וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אופל אסטרה GTC

מכונית הספורט קופה של אופל מגיעה לישראל מצוידת במנוע 1.4 ל' טורבו בעל תפוקה של 140 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית. החל מ-150 אלף שקלים

קצת אחרי הגעת אופל זפירה, יבואנית אופל לישראל קבוצת שלמה מודיעה על התחלת שיווקה של אופל אסטרה GTC. הקופה הספורטיבית מגרמניה נוחתת בישראל כשנה לאחר שהושקה באירופה, אולם בשלב זה תגיע עם תיבה אוטומטית בלבד משודכת למנוע משותף לאסטרה (וכן לשברולט קרוז טורבו).

ה-GTC מכוילת להעניק ביצועים גבוהים ומהנים בזכות מתלים ספורטיביים יותר. היא נמוכה ב-1.5 סנטימטרים מהאסטרה הבסיסית, ובסיס הגלגלים שלה מורחב במעט אף הוא, ומתייצב על 2.69 מ'. יתר המידות מספרות על אורך של 4.46 מ' ורוחב של 1.84 מ'. חלק ממרכיביה משותפים גם לאינסגינה OPC כגון המתלה הקדמי.

בחזיתה של ה-GTC שוכן מנוע ה-1.4 ל' טורבו המייצר הספק של 140 כ"ס ב-4,900 סל"ד, ו-20.4 קג"מ ב-1,850 סל"ד. על העברת הכוח לגלגלים הקדמיים אחראית תיבת הילוכים אוטומטית לה ששה יחסי העברה, המאיצה את ה-GTC ל-100 קמ"ש ב-10 שניות לערך ועד מהירות מרבית של 201 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

בתא הנוסעים רמת גימור גבוהה, כיאה לרכב עם יומרות ספורטיביות. בין היתר כוללת האסטרה GTC מושבים חובקים למחצה, דיפוני עור, מערכת שמע משוכללת, בקרת אקלים אלקטרונית ועוד תוספות שונות למפרט החיצוני כגון חישוקי 18 אינטש בעיצוב ייחודי.

מחירה של האסטרה GTC בישראל יעמוד כאמור על 150 אלף שקלים, ולדברי אילן טל, מנכ"ל משותף לאופל ישראל, המכונית ממשיכה תכנית אסטרטגית של היבואן לחזק את היצע הדגמים בישראל: "דגם ה- GTC מצטרף לרשימה מכובדת של דגמים חדשים ורמות גימור חדשות אשר משיקה החברה בישראל בשנת 2012. אנו מתמחרים את כל הדגמים החדשים באופן תחרותי על-מנת לחשוף את הציבור ליתרונות הרבים שברכבי אופל. אני בטוח כי דגם ה- GTC ייקלע לטעמם של חובבי נהיגה רבים".

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully