וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A1 ספורטבק בישראל

אודי מרחיבה את קו דגמי מכונית הפרמיום הקומפקטית, ומציעה את הגרסה השימושית ספורטבק עם חמש דלתות במחיר התחלתי של 158 אלף שקלים, ומנוע טורבו לו 122 כ"ס

חברה חדשה במשפחת הפרמיום הקומפקטית של אודי. יבואנית החטיבה לישראל 'צמפיון מוטורס' מחזקת את היצע דגמי ה-A1 היוקרתית, ותחל למכור גם את גרסת הספורטבק השימושית המצוידת בחמש דלתות. לגרסה זו מעט תוספות במידותיה להתאמת זוג הדלתות הנוספות והנגשת הנוסעים לקבינה.

בחזיתה של ה-A1 ספורטבק מאוכלס מנוע ה-1.4 ל' TFSI המחלץ תפוקה של 122 כ"ס ב-5,000 סל"ד. למנוע מומנט של 20.4 קג"מ בטווח מתחת ל-2,000 סל"ד, וזה יאיץ אותה באמצעות תיבת שבעה הילוכים רובוטית ס-טרוניק ל-100 קמ"ש בזמן של 9 שניות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-15 ק"מ לליטר.

מידותיה של האודי נותרו כמעט ללא שינוי למעט תוספות של כמה מילימטרים בגובה וברוחב. אורכה 3.95 מ', הרוחב 1.75 מ', גובהה 1.45 מ' ובסיס הגלגלים 3.47 מ'. נפח תא המטען מציע ללא קיפול המושבים 270 ל', ועד 920 ל' עם קיפולם.

פרט לעיצוב חיצוני שונה, לאודי A1 ספורטבק כל אמצעי הבידור המוכרים מהגרסה הרגילה, ביניהם מערכת שמע משובחת, בקרת אקלים, נורות LED עם אופציה לקסנון וערכת הגנה עם שש כריות אוויר, בקרת יציבות ובלימה.

מחירה ההתחלתי של ה-A1 ספורטבק בישראל יעמוד על 158 אלף שקלים, אולם צ'מפיון מציעה למשלמים במזומן הנחה בשיעור של 13 אלף שקלים.

לדברי אלחנן יהב, מנהל חטיבת אודי ישראל, התוספת של הספורטבק תציע ללקוחות אפשרות לנצל דגם קטן, מפואר ושימושי: "גרסת ה- Sportback A1 החדשה מציעה יתרון משמעותי בזכות המימדים הזהים שלה לגרסת שלוש דלתות. עם הבדלים של מילימטרים בודדים בממדים מציעה הספורטבק נוחות של רכב 5 דלתות תוך שמירה על הפונקציונאליות של רכב עירוני מעוצב וספורטיבי".

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully