וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה: אופנועי הים החדשים של סידו

15.5.2012 / 15:54

שני אופנועי ים חדשים נכנסים למשפחת הכלים הימיים של סידו. הראשון ספורטיבי קיצוני עם 260 כ"ס, השני מתון יותר עם 215 כ"ס

מיד עם העלייה בטמפרטורות, 'עופר אבניר' יבואנית אופנועי הים של סידו עורכת את אירוע ההשקה המסורתי לדגמי הקיץ החדשים של החברה הקנדית. אל היצע קיץ 2012 מתווספים שני אופנועי ים חדשים שממשיכים להתבסס על הטכנולוגיה החדשה של סידו ואף להרחיב אותה.

האופנוע הראשון, עונה לשם RXP X RS והוא מוגדר כספינת הדגל של החברה לשנת 2012. הדגם החדש נבנה על בסיס גוף חדש שקיבל שוקע ספורטיבי יותר ולזה גם כנפונים (ספונסים) השולטים על זווית ההטיה של אופנוע הים בשלוש רמות - רכיבה חופשית, ספורט ומירוץ. כמו כן, כל סביבת הרוכב (שני רוכבים) תוכננה מחדש עם אחיזה משופרת לברכי הרוכב וכן עם כידון חדש לשיפור תנוחת הידיים.

במרכזו של הכלי פועם המנוע המוכר של סידו - לזה 4 צילינדרים בנפח 1,500 סמ"ק ומגדש על שמחלץ ממנו 260 כ"ס. לאופנוע ים זה נוספה יכולת שליטה של הרוכב על שלוש מפות הצתה במחשב ניהול המנוע. הראשונה 'טורינג' שמעניקה אופי פעולה חלק ושקט למנוע, 'אקו' שמגבילה את תפוקת המנוע לטובת חיסכון בדלק (עד 50 אחוז פחות) וספורט שמעניקה את מלוא כוח המנוע באופן אגרסיבי. מחירו של אופנוע ים זה עומד על 88 אלף שקל (כולל עגלה והכנה לכושר שיט).

אופנוע הים השני בסדרה הנו ה-GTR 215. דגם זה נעזר במנוע דומה לזה של הדגם הספורטיבי, אם כי מעודן יותר בהספקו ובתפוקת הכוח ולכן מיועד לשימושים שפויים יותר ומשפחתיים. הגוף שלו מבוסס בחלקו על זה של דגם ה-GTI המוכר, אך בשנת 2012 קיבל עיצוב מחודש ואף שמר על כל החידושים של סידו (מערכת קירור סגורה, מצערת אלקטרונית ועוד). מחירו של אופנוע ים זה עומד על 78 אלף שקלים (עולל עגלה והכנה לכושר שיט).

שינוי התקנות והגברת האכיפה כלפי נסיעת כלי רכב בחופי הים, הובילה למחסור בנקודות הורדה לכלי שיט, כך מצין רם עוזיאל, סמנכ"ל 'בעופר אבניר' היבואנית. עם זאת, מציין עוזיאל, כי מספרם של מחזיקי רישיונות שייט נמצא בעליה מתמדת, כך ששוק אופנועי הים צפוי להמשיך לשמור על כוחו, גם לאור המצב הכלכלי המשתנה. כהוכחה לכך, מספר עוזיאל כי מותג סידו מוסר כ-300 אופנועי ים מדי שנה בישראל ובעולם ממשיך המותג להחזיק בנתח שוק של 54 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully