וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

777 סיבות לקחת למבורגיני אוונטדור

מכונית העל האיטלקית אוונטדור הגיעה לסדנת ווילסאנדמור מגרמניה, ויצאה עם תוספת של מכונית מיני במנוע וקוסמטיקה אפלה שתהפוך אותה לנדירה עוד יותר

חברת Wheelsandmore מגרמניה חשפה את החבילה הרשמית הראשונה של הסדנה למכונית העל למבורגיני אוונטדור, תחת הכותר המפוצץ 'רביוסו LP777-4'. במסגרת סט השדרוגים זכה השור הבולונזי למנה גדושה של תוספות קוסמטיות בטעם מתון לגוף החיצוני, וכן שדרוג למנוע השווה בערכו למכונית מיני קטנה. יחי ההבדל הקטן.

וויזלסאנדמור הצליחה באמצעות שורה של טכניקות מסורתיות (שינוי כיול מחשב המנוע, פיטלרים מוגדלים ומערכות פליטה ויניקה), לחלץ מיחידת ה-6.5 ל' V12 תוספת של 77 כ"ס ולהעמיד את התפוקה המרבית על 777 כ"ס, משם כאמור נגזר שם הפרויקט. גם באגף המומנט נרשם שיפור ושם מתייצב הנתון על 75.9 קג"מ (תוספת של כמה אחוזים בודדים).

ההאצה ל-100 קמ"ש קוזזה במאית שניה ל-2.8 שניות, והמהירות המרבית טיפסה מ-349 קמ"ש ל-353 קמ"ש. צוות הסדנה טוען כי תיבת ההילוכים המהירה (קצב העברות של 50 מילישניות) של חברת גרציאנו דרשה תמיכה טכנית מרחוק על מנת לא לפגוע במכלליה, שכן מדובר בתמסורת חצי אוטומטית משוכללת מאוד.

כמו בפרארי, למבורגיני מקצה מספר מצומצם של גוונים לכלי-הרכב על מנת למנוע השחתות וויזואליות מכערות. ווילז בחרה לפיכך בצבע אדמה עבר הפרויקט והתאימה חישוקי 20 ו-21 אינטש ע-נ-ק-י-י-ם עם חישורים עבים. הטבעות החיצוניות טבולות באותו גוון של המכונית, בעוד הצמיגים שייכים גם הם לארץ המגף ואלה הגיעו מפירלי עם עובי של 255 בחזית ו-355 בחלק האחורי.

למבורגיני עתידה ליצר רק 4,000 עותקים מדגם האוונטדור, שעוצב כאמור על ידי פיליפו פריני ("זאת הלמבורגיני הכי נמוכה בהיסטוריה"). בתמורה ל-300 אלף יורו (מיליון וחצי שקלים לפני מס) תוכלו גם אתם להניח יד על אחת, ואם תוסיפו עוד 40 אלף יורו (200 אלף שקלים) תהיה לכם גם את הנגיעה הבלעדית של ווילזאנדמור, אם זה באמת חסר לכם.

עוד הרבה סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully