וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף שוטר תנועה, ורוסס בגז פלפל

במסגרת פעילות משטרת התנועה בסופ"ש נעצר נהג שיכור שתקף שוטר ועוד שני נהגים שהגיבו באלימות במהלך בדיקות. עוד 69 נהגים שיכורים עוכבו ונפסלו 60 רשיונות נהיגה

אלימות נגד שוטרים. תושב אילת בשנות ה-30 לחייו שנתפס נוהג שיכור ברמה של 345 מיקרוגרם, תקף את השוטר שעצר אותו לביקורת לאחר שלא מצאה חן בעיניו תוצאת דגימת המכשיר, ורוסס בגז פלפל. האירוע התרחש במסגרת פעילות יחידת משטרת התנועה הארצית ערבה במתחם הפורום. לאור התנהגותו, הנהג נעצר ונכלא, רכבו הושבת ורשיונו נפסל.

עוד תקיפה נגד שוטר אירעה בפעילותה של יחידת המשטרה בעמק זבולון סמוך לכפר מכר (כביש 85). שוטרי התנועה הוזעקו למקום בעקבות תאונת דרכים עצמית. כשהגיעו למקום חשדו כי זו התרחשה בשל נהיגה תחת השפעת אלכוהול של תושב עכו כבן 41, אולם מתוך הבדיקות במכשיר הינשופון עלה כי בדמו אין אלכוהול ולכן ניסו לברר אם מצוי תחת השפעת סמים.

כהשתבקש להתלוות עימם לבית החולים ולבצע בדיקת סמים למציאת שרידים בדמו, השתולל ותקף את אחד השוטרים בהתפרעות. הנהג נעצר ונכלא. זמן לא רב לאחר מכן, שוב נעצר נהג (בן 26) שתקף שוטרים בנהריה בשל סירוב לבדיקת שכרות.

הפעילות הממוקדת של אגף התנועה הביאה בסוף השבוע האחרון גם לפסילתם של 60 רשיונות נהיגה והשבתת 40 כלי-רכב. כך מוסר פקד זיוון פרידן ממשטרת התנועה.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב


הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully