וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבארת' 500 מזרטי נשלחת לייצור

פיאט הודיעה כי תייצר יחידות מעטות של גרסת ה-695 מזרטי טריבוטו שהוצגה בתערוכת ז'נבה האחרונה, על רקע בכורה במירוץ המילה מילייה המסורתי

אבארת', חטיבת הספורטיביות החמות של פיאט, נערכת לייצר מספר מצומצם של מהדורת ה-695 מזרטי טריבוטו שנחשפה כקונספט במסגרת תערוכת ז'נבה במרץ האחרון. בעלת הבית פיאט אשרה כי המכונית תישא טכנולוגיה משולבת של אבארת' ומזרטי, וכן לוגואים כמחווה עבור מירוץ המילה מיליה (1,000 המיילים) הקלאסי באיטליה.

המעבר ממכונית ראווה לגרסת ייצור משמעו וויתור על המונח 'טריבוטו' והסבתה ל'אדיזיונה מזרטי' (גרסת מזרטי בעברית כאמור). לדברי פיאט, המכונית פותחה על בסיס אותו הנוסח של הטריבוטו פרארי 695 מלבד צרור שינויים חיצוניים ופנימיים לבידולה משאר הדגמים. "ספורטיביות ואלגנטיות היו הקווים שהנחו אותנו" כך מהנדסי אבארת', מזרטי ופיאט על תהליך ייצורה.

האדיזונה תזכה למנוע ה-1.4 ל' טורבו טי-ג'ט המוכר של פיאט עם תפוקה של 180 כ"ס – 40 כ"ס יותר מהגרסה הרגילה יש לציין. התיבה תהיה מסוג רובוטי עם תפעול מנופים מגלגל ההגה, וזו תאיץ את האבארת' הלוהטת ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות, ועד מהירות מרבית של 220 קמ"ש. כדי להעשיר את חווית הנהיגה, אבארת' השתמשה באותה מערכת פליטה תוצרת 'מונזה' שמשחררת צליל עמוק ומגרגר כשהמחט חוצה 3,000 סל"ד.

הקוסמטיקה היא חלק אינטגרלי מכל פריט איטלקי, וכאן מספרים באבארת' על חישוקי 17 אינטש מסדרת 'נפטון' בהשראת מזרטי כשבמרכזם הלוגו העקרבי של אבארת'. בפנים, יחוו הנוסעים מושבים בריפוד עור עם תפירות 695 במשענות הראש, והטבעה אישית ליד הקונסולה המסמלת את היותה אבארת' 500 קבריולה מזן נדיר במיוחד.

מכסת הייצור תעמוד על 499 עותקים כשמכירות ראשונות תחלנה באירופה בעוד כמה חודשים. המחיר הרשמי עוד לא ידוע, אך בהתחשב בכך שהטריבוטו פרארי 695 נמכרת בישראל בסביבות 400 אלף שקלים, יש להניח שעלותה תהיה דומה, אם וכאשר תנדוד לכאן.

עוד הרבה על אבארת' בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אבארת' 695 מזרטי מילה מילייה. אתר יצרן
אבארת' 695 מזרטי מילה מילייה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully