וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחידות ראשונות של מיני JCW בישראל

המיני קופר הסוערת מסדנת ג'ון קופר וורקס בעלת תפוקה של 211 כ"ס מושקת בישראל. שלוש מתוך שש יחידות בדרכן ללקוחות, המחיר ההתחלתי עומד על 220 אלף שקלים

קצת אחרי שטעמנו ממנה באירופה, יבואנית ב.מ.וו ומותג מיני לישראל דלק מוטורס נערכת להציג בישראל בפעם הראשונה את גרסת המיני קופר במהדורת 'ג'ון קופר וורקס'. המיני קופר המחוזקת והחריפה תגיע לארץ במסגרת משלוח קטן הכולל שש מכוניות, כשמתוכן שלוש כבר הוזמנו על ידי לקוחות בישראל.

למיני קופר JCW, המבוססת על ה-S הבכירה, שוכן בחזית מנוע 1.6 ל' טורבו המחלץ 211 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית עם ששה הילוכים. רף המומנט עומד על 26.5 קג"מ ב-1,850 סל"ד, והביצועים הרשמיים מצהירים על האצה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש. צריכת הדלק למנוע זה עומדת על כ-11 ק"מ לליטר.

ל-JCW ערכת ביצועים מיומנת יותר מגרסת ה-S, הבאה לידי ביטוי במערכת מתלים חדה יותר והתנהגות כביש משופרת באופן ניכר. מקצה השיפורים שסדנת ג'ון קופר וורקס תופרת למכוניות מיני הפכה את מהדורות אלה למבוקשות מאוד בקרב שוחרי הנהיגה הספורטיבית, וכן העניקה להן מעמד של מכונית קלאסית ונדירה.

רמת הגימור (צ'ילי) של המיני קופר JCW כוללת מושבי ספורט, פנסי קסנון, גג-שמש, מערכת שמע ועוד. מחירה בישראל עומד על 220 אלף שקלים ובדלק מוטורס מקווים כי הגעתה תחזק את המותג בישראל: " השקת ה- MINI JOHN COOPER WORKS בישראל הינה חלק מהאסטרטגיה של דלק מוטורס למיתוג מחדש והרחבת היצע הדגמים של MINI בישראל", כך ברק כהן מנהל חטיבות ב.מ.וו ומיני.

מבחן למיני קופה החדשה

הצטרפו לקהיל המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully