וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הכי חשוב לקונים, רכב חסכוני

יותר משליש ממשתתפי סקר צרכנות שערך הירחון קונסיומר ריפורטס דיווחו שחסכון בדלק הוא המאפיין החשוב ביותר בבואם לקנות רכב חדש. "כואב בכיס, ומרגישים את זה"

תצרוכת דלק נמוכה ברכב חדש מקבלת עדיפות על פני איכות, עיצוב, התנהגות, בטיחות, אבזור או כל תכונה אחרת, כך קובע ירחון הצרכנות הנחשב 'קונסיומר ריפורטס' שיצא לבדוק את הרגלי הרכישות של הנהגים בארה"ב בחודשיים האחרונים. האם הממצאים מצביעים על שינוי בדפוסי הצריכה?

הסקר נערך בשני גלים במהלך חודש אפריל, ובו השתתפו 2,009 נהגים מבוגרים ב-1,700 בתים בהם רכב אחד לפחות המשרת את המשפחה. מתוך הנתונים עולה, כי 37 אחוזים העידו כאמור כי התכונה העיקרית שמנחה אותם בקניית רכב חדש היא כמה דלק צורכת המכונית בממוצע, כאשר הפרמטר השני בחשיבותו היה טיב המוצר עם 17 אחוזים. במקום השלישי בטיחות עם 16 אחוזים ושמירת ערך במקום אחד לאחר מכן עם 14 אחוזים. ביצועים אם תהיתם, רק במקום החמישי עם ששה אחוזים בלבד.

"התוצאות משקפות שמחירי הדלק הגבוהים ממשיכים להשפיע על בחירות הנהגים עכשיו וגם בעתיד, כך מסביר ג'ף ברטלט מהמגזין. עוד הוא מוסיף בנושא התאמת המכונית לתנאים החדשים כי "בטיחות, איכות וביצועים אמנם חשובים, אבל הפערים בין הנתונים גדולים וממחישים תפנית חדה בחשיבה הכלכלית במשקי בית. כואב להם בכיס".

שניים מתוך שלושה משתתפים אמרו כי הם מעריכים שהרכב הבא שלהם יהיה בעל צריכת דלק נמוכה יותר מהרכב הנוכחי. יתרה מכך, מחצית מהם הודו כי יעניקו משקל להיותו ידידותי לסביבה (בעל פליטת דו-תחמוצת פחמן נמוכה), וכי הם נחושים (ברמה המעשית) להפחית את התלות בנפט. לראיה, 73 אחוזים מוכנים לרכוש רכב היברידי, חשמלי או כזה המצויד במנוע קטן-נפח. חלק גדול אגב לפי הירחון, היו נהגי רכבי פנאי זללנים (קרוסאוברים) שהחליטו לסגור את הארנק ולצמצם הוצאות.

עוד חדשות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully