וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 7 מתחדשת

הלימוזינה הגרמנית קיבלה רענון ל-2012 הכולל מנועי טורבו חסכוניים, עדכון של מערכות הפנים ומנגנוני הנהיגה, ומפרט עמוס בשכלולים. בישראל בסתיו

כמעט שלוש שנים אחרי שהוצגה, ב.מ.וו סדרה 7 מצטרפת אל יתר הדגמים במינכן ומקבלת מתיחת פנים. הדור החמישי (F01) ישלב טכנולוגיות הנעה חסכוניות, לצד הרכב שינויים חיצוניים בהתאם לקו המנחה את כל דגמי המותג בשנתיים שחלפו.

במרכז הדברים, מנועי ה-N55 המצוידים במגדש טורבו בודד, יחליפו את היחידות הוותיקות כדי לצמצם את הוצאות הדלק ולחזק את היבט הביצועים. יחד עם זאת, המנוע הבכיר של סדרה 7 נותר במקומו, ולכן ב-760 עדיין מותקן מנוע 12 צילינדרים טורבו כפול עם תפוקה של 540 כ"ס, ואילו למסתפקים במועט - גרסת ה-750 עם 450 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות.


השינוי הגדול כאמור יבוא בחזקת מנועי הששה צילינדרים, שם ב.מ.וו מיישמת מגדש-טורבו קטן ויעיל (טווין סקרול). ההספק בגרסת ה-740 וארוכת בסיס הגלגלים 740L יעמוד על 320 כ"ס, ובגרמניה מדברים על הפחתה של עשרות אחוזים בגמיעת הבנזין של המכונית ועידון איכות הנסיעה. מנועי דיזל (730 ו-740) שודרגו ב-10 כ"ס, ויהיו חסכוניים בשיעור של 17 אחוזים על פני קודמיהם. בפעם הראשונה בסדרה, כל התיבות האוטומטיות תהיינה עם שמונה הילוכים.


קצרה היריעה מלציין את כל הטכנולוגיות החדשות שתכנסנה לסדרה 7 החדשה, אך התפריט כהרגלו חסר פשרות: מתלי אוויר מתכוננים אוטומטית לפי תנאי הדרך, נורות LED אדפטיביות, ממשק idrive בדור חדש, בקרת חנייה אוטומטית (מרובת חיישנים), ראיית לילה כולל זיהוי הולכי-רגל, ממשק גרפי בתלת מימד במרכז הקונסולה, ופתיחת דלת תא המטען על ידי העברת הרגל תחת הפגוש האחורי.

מבחינה חיצונית, לא תמצאו פערים מרחיקי לכת בין הדגמים, מלבד החלפת יחידות תאורה והתאמתן של הכליות המסורתיות עם סדרה 5, 3 ו-1. הקבינה המפוארת תכלול (מעבר למפרט הנהיגה האקטיבי) גם מערכת שמע מקיפה של 'באנג אנד אולפסון' עם 16 רמקולים וצגי מגע 9 אינטש בשורה השנייה לטובת הכבודה (או הילדים המשועממים). נוסף על כך, המושבים יהיו רכים יותר ומגוון הצבעים והשילובים הורחב.

סדרה 7 החדשה תחל להימכר בחודשים הקרובים בארה"ב בתג מחיר של 90 אלף דולרים (345 אלף שקלים לפני מס), ואלינו תגיע לקראת סוף השנה לקראת חודש נובמבר, כך מסרה היבואנית לישראל דלק מוטורס.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully