וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: פולקסווגן פאסאט CC החדשה

דמוית הקופה של פולקסווגן תצויד בשני מנועי טורבו בנזין, תיבה רובוטית עם ששה ושבעה הילוכים ואמצעי בטיחות מתקדמים. החל מ-250 אלף שקלים

חמש שנים אחרי שפולקסווגן חשפה את פרשנותה למכונית ארבע דלתות דמוית קופה תחת סדרת ה-CC (בהשראת מרצדס), בימים אלה נחנך בישראל דגם משודרג (כמתיחת פנים) של גרסת הפרמיום הגדולה. היבואנית לישראל 'צמפיון מוטורס' תחל למכור את פאסאט CC המחודשת עם צמד מנועי בנזין ותיבת DSG רובוטית כפולת מצמדים, וללא שינויים בעלותה.

מי שהספיק להתרשם מהדגם בתערוכת אוטומוטור האחרונה, הבחין כי השינויים הוויזואלים אינם גדולים, אולם אלה יספיקו להאריך את שהותה בכמה שנים עד להצגת הדור הבא. מקצה העדכונים החיצוניים מסתכם ביישור קו עם פולקסווגן פאסאט החדשה, וכן עם ספינת הדגל המחודשת פייטון. זנב המכונית מכיל כעת פגוש אחר, בתי-תאורה בשינוי קל ובשיבוץ נורות LED ולוגואים חדשים בסמוך אל פתח תא המטען.

קו המנועים של פאסאט CC מורכב ממנוע 1.8 ל' טורבו TSI ומנוע 2.0 ל'. הגרסה הבסיסית תנפק 160 כ"ס ב-6,200 סל"ד (25.4 קג"מ ב-1,500 סל"ד) ומעליה הפאסאט CC הבכירה הסוחטת 210 כ"ס ומומנט מרבי של 29 קג"מ ב-1,700 סל"ד. הראשונה תשודך לתיבת הילוכים רובוטית עם שבעה הילוכים (צריכת דלק ממוצעת של 13.8 ק"מ לליטר), בעוד האחרונה תסתפק בששה (12.8 ק"מ לליטר).

רמת האבזור של הפאסאט CC נותרה גבוהה, ואף מוסיפה כעת ציוד בטיחותי חשוב. כך למשל כסטנדרט בשתי הגרסאות המצאות מערכת להתרעה על עייפות הממליצה מתי יש לבצע עצירת קפה (חיווי בלוח המחוונים). יתר הפריטים באגף הנוחות לפי המפרט המוצע, משלבים מושבים נוחים יותר מהדגם הראשון (כולל חימום), בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע עם שליטה מגלגל ההגה ועוד.

פיצ'ר נחמד בגרסה הבכירה הוא פתיחת דלת תא המטען עם כף הרגל (למי שידיו עמוסות) על ידי העברתה תחת הפגוש (חיישן).עוד במסגרת החידושים, מספרים בפולקסווגן גם על שיפור באיכות הבידוד (מניעת פלישת רעשי כביש) על ידי שימוש בדיפונים ושמשות עבים.

מחיריה של הפאסאט CC החדשה יחלו ב-250 אלף שקלים, ועד 299 אלף שקלים לגרסה הבכירה ביותר בסדרה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully