וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו-סיטרואן חותכים מחירים

יבואנית המותגים פיג'ו וסיטרואן מקצצת מחירים בהתאם לשינויים בשער היורו. הוזלה של 10 אלפים שקלים במחיר C3 פיקאסו ידנית, סיטרואן C1 מופחתת ל-62 אלף שקלים

מסתמן כי חודש יוני יתאפיין בהפחתות במחירי רכב חדש בישראל בגין השינויים בשער היורו. אחרי ההוזלות הרוחביות שנרשמו בקבוצת פיאט השבוע, גם היבואנית של מותגי פיג'ו-סיטרואן לישראל דוד לובינסקי מעדכנת חלק נכבד ממחירי הדגמים שברשותה. מדובר בשינויים וקיזוזים של אלפי שקלים שאמורים לתת דחיפה למספר דגמים עממים.

הפיחות הגדול ביותר נרשם במחירה של פיג'ו 206 פלוס שעלותה קוזזה בלא פחות מ-15 אחוזים אל מחיר של 70 אלף שקלים (הפחתה של 12 אלף שקלים). מדובר בגרסה אחרונה של הסופר-מיני המוצלחת המשודרגת על פי הקו החזיתי הנוכחי של היצרנית הצרפתית. אליה מצטרפת גם סיטרואן C3 פיקאסו בגרסתה הידנית ( בנזין 1.4 ל') שמחירה החדש יעמוד על 92 אלף שקלים (הורדה של עשרה אחוזים).

בקבוצת המיני, עומדות שתי המכוניות התאומות פיג'ו 107 וסיטרואן C1 שמחירן הוזל בשיעור של חמישה עד שבעה אחוזים. גרסת ה-107 תעלה מעתה 65 אלף שקלים במקום 70 אלף שקלים, בעוד מקבילתה הרובוטית צנחה ל-71 אלף שקלים (ירידה של חמישה וחצי אחוזים). סיטרואן C1 תומחרה מחדש ב-62 אלף שקלים (קיזוז של שבעה וחצי אחוזים) ואחותה הרובוטית הופחתה ל-68 אלף שקלים (הוזלה של ארבעה אחוזים).

עוד במסגרת ההוזלות מחירה של פיג'ו 207 1.4 ל' אוטומטית הופחת ב-4,000 שקלים ל-100 אלף שקלים ופיג'ו 3008 ירדה ב-2,000 שקלים ל-160 אלף שקלים בחבילת פרמיום. יתר הדגמים נותרו בשלב זה ללא שינוי.

עוד הרבה על פיג'ו וסיטרואן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully