וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תגיעו לנגב מהר יותר

פורסם המכרז להארכת כביש 6 דרומה בעלות של 300 מיליון שקלים. קטע הכביש יהיה בן שבעה וחצי קילומטרים ואמור להפחית את העומס בעיר באר-שבע. יסלל תוך שנתיים וחצי

משרד התחבורה פרסם היום (חמישי) באמצעות חברת 'נתיבי ישראל' את המרכז להארכת כביש שש דרומה. בשלב ראשון, קטע הכביש שיסלל יהיה באורך של שבעה וחצי קילומטרים ממחלף רהט ועד מחלף להבים (קטע 21) ובהמשך השנה יפורסמו שני מכרזים נוספים שיחברו את הקטעים שבין להבים ללקיה ומלקיה לצומת שוקת, באורך של 11 קילומטרים.

לדברי משרד התחבורה, עלות סלילת הקטע הראשון בין מחלף רהט ועד להבים, נאמד ב-300 מיליון שקלים והוא יסתיים תוך שנתיים וחצי. שר התחבורה ישראל כץ מעריך כי סלילתו תאפשר להגביר את רמת הבטיחות בכבישי באר-שבע העירוניים על ידי הורדת מפלס הלחץ מהדרכים הפנימיות: "הארכת כביש 6 דרומה מבוצעת במסגרת תכנית "נתיבי ישראל" שנועדה לחבר את הנגב והגליל למרכז הארץ, באמצעות רשת מהירה ומתקדמת של כבישים ומסילות ברזל", כך שר התחבורה.

הקטע שהתווסף הינו חלק אחד מתוך תכנית הכוללת 45 קילומטרים של סלילה בכביש שש לכוון דרום הארץ תוך הקמת מחלפים חדשים בסמיכות לבסיסי צה"ל באזור הנגב. על פי התוואי של משרד התחבורה, עתידים לקום מחלפים גם בצומת הנגב וצומת נבטים.

כיום משתרע כביש 6 ("חוצה ישראל") על פני 140 קילומטרים, ממחלף עין תות שבצפון ועד מחלף מאחז בדרום.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully