וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאלה ריידר G9 הושקה בישראל

3.6.2012 / 13:35

הדור החדש למערכת התקשורת ודיבורית הקסדה של סקאלה ריידר, ה-G9 הושקה רשמית בישראל. המחיר, 1,690 שקל

באירוע מיוחד שערכו חברות קארדו היצרנית וברקום המשווקת המקומית, הושק בסוף השבוע באופן רשמי הדור החדש למערכת התקשורת האישית לרוכבי האופנועים. דיבורית הסקאלה ריידר מהדור G9 שהספיקה לכבוש נתח של כ-60 אחוזים משוק הדיבוריות לקסדות הרוכבים, מגיעה בדור חדש ומתקדם יותר מבחינת היכולות.

מקארדו היצרנית נמסר כי מאפייני הפעולה של ה-G9 ממשיכים את דרכם של ה-G4 הקודמת והמצליחה, כאשר אליהם נוספים פיצ'רים נוספים. עיקרי רשימת התכונות של ה-G9 כוללים תקשורת אינטרקום בין 9 רוכבים ולמרחק של עד 1.6 ק"מ, ביצוע פקודות מגוונות בהפעלה קולית (אינה מצריכה את הסרת היד מהכידון), שיגור התראת אזהרה קבוצתית במקרה של סכנה, חיבור בלוטות' לטלפון הסלולארי, ביצוע חיוג מהיר בלחיצת מתג יחיד, חיבור לנגני שמע חיצוניים, חיבור למכשירי ניווט, שליטה אוטומטית בעצמת השמע בהתאם לרעשי הרקע ועוד.

את דיבורית הקסדה סקאלה ריידר G9 ניתן להשיג במגוון חנויות לממכר ציוד אופנועים ומחירה החל מ-1,690 שקל לדיבורית יחידה, או 2,990 שקל ל'פאואר-סט' הכולל שתי יחידות לזוג רוכבים. את הדיבורית החדשה קיבלנו גם להתרשמות ובקרוב נעביר אליכם את רשמינו המלאים ממנה.

עוד חדשות דו גלגלי בוואלה! רכב

כאן תמצאו את האופנוע הבא שלכם

אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל כבר הצטרפתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully