וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה 911 חוגגת למועדון הרכב

פורשה מציינת ששים שנה להקמת מועדון החברים של מכונית הספורט המיתולוגית. המתנה: גרסה מיוחדת ל-911 משודרגת ל-430 כ"ס, ורק 12 מכוניות בקנה

לרגל חגיגות 60 שנה להיווסדותו של מועדון פורשה בגרמניה (ולכבוד שלוחותיו בשאר העולם), החברה משוטוגרט פיתחה מהדורה נדירה של ה-911 החדשה תחת הכותר 'קלאב קופה'. היא מבוססת על גרסת הקאררה S אך בוצעו בה מספר שינויים שהגדילו את תפוקתה, וכן נוספו לה עדכונים קוסמטיים יחודיים.

בחסות הטכנולוגיה המצוינת של הקאררה S, מהנדסי פורשה הצליחו לחלץ מיחידת ה-3.8 ל' בוקסר הספק מחוזק ל-430 כ"ס. זאת על ידי כיול מחשב המנוע מחדש וחבילת 'פאוור-קיט' שתוכננה חלקית גם בחטיבת המירוצים. בסיועם של שיפורים אלה, מאיצה ה-911 קלאב קופה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות (שיפור של מאית השנייה עם תיבת ה-PDK וחבילת הספורט כרונו), ועד מהירות מרבית של 189 מיילים לשעה, שהם כ-305 קמ"ש.

הגוון היחיד שבו מוצעת הקלאב קופה הוא ירוק מרבד, מסוג הצבעים שהולמים את יגואר בד"כ. בפנים לעומת זאת תהיינה יותר אפשרויות לבחור ביניהן ברמת האבזור, אבל גם הדיפונים ומושבי העור מגיעים רק בצבע אחד – אספרסו חום. למי שבכל זאת חסר משהו כדי להרשים את השכנים, על ידיות הפתיחה יופיע כיתוב שמו של בעל המכונית.

המכונית אגב תהיה מאוד נדירה ומבוקשת. פורשה תמכור את הקלאב קופה בשיטת לוטו באתר המועדון, שכן רק 12 יחידות תרדנה מפס ההרכבה (מדובר בפריט מוזיאוני בסופו של יום). בארה"ב, מחירה יעמוד על 176 אלף דולרים (לא כולל מס מקומי) ובאירופה היא תגיע לסביבות ה-145 אלף יורו.

מועדון פורשה מונה היום קרוב ל-180 אלף חברים ב-75 מדינות בתוכן 640 מועדונים. שני המועדונים הראשונים הוקמו ב-1952 ותופעלו על ידי 13 אנשים בלבד. כך הגיעו להחלטה אגב, לייצר רק 12 מכוניות. כבוד.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

הצטרפו אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully