וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סיטרואן C3 דיזל. 28 ק"מ לליטר

סיטרואן מתחדשת בישראל עם השקת גרסת e-hdi לסדרת הסופר מיני C3 ובאגף המסחריות, נחתו בארץ ג'אמפי חדש, ביפר ונימו

יבואנית סיטרואן לישראל 'דוד לובינסקי' מודיעה על התחלת שיווקה של סיטרואן C3 e-hdi החדשה. הסופר-מיני האקולוגית מצוידת במנוע טורבו-דיזל יעיל, גמיש וחסכוני, המשודך לתיבה רובוטית ומנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת), ותצרוך על פי היצרן כ-28 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

מנוע ה-1.6 ל' טורבו מייצר תפוקה של 90 כ"ס (22 קג"מ ב-1,800 סל"ד) המאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-12 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ"ש. היא לוגמת בממוצע ליטר סולר בכל 28 ק"מ, בעוד בעיר עומד הנתון של היצרן על 20 ק"מ לליטר. כמו כל דגמי ה-e-hdi של סיטרואן, גם ה-C3 מצוידת במנגנון stop and start, המדומם את הרכב בעמידות ממושכות (רמזור, פקקים), ובכך מפחית את צריכת הדלק ומקטין את זיהום האוויר.

בישראל, תשווק ה-e-hdi החדשה ברמת אבזור בסיסית ומוכרת ואחת גבוהה. כסטנדרט, זו כוללת מערכת שמע MP3 עם שישה רמקולים, תא כפפות מקורר, שתי מראות מתקפלות חשמלית, בקרת שיוט, ריפוד משולב קטיפה, שש כריות אוויר, בקרת יציבות ובלימה ועוד. רמת הגימור 'קומפורט פאק' מוסיפה בקרת אקלים דיגיטאלית, כניסות USB, ממשק בלו-טות' ושמשת Zenit ( גג פנורמי חלקי סגור).

מחירה של ה-C3 e-hdi יחל ב-113 אלף שקלים לאבזור קומפורט, ו-117 אלף שקלים לגרסתה המאובזרת ביותר.

המסחריות החדשות

גם בתחום המסחריות מרעננת היבואנית את היצע הדגמים בישראל. החדשה הגדולה עבור עסקים היא השקתה של סיטרואן ג'אמפי הסגורה בתום מתיחת הפנים. בחזיתה שוכן מנוע 2.0 ל' המנפק 160 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית לה ששה יחסי העברה. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14 ק"מ לליטר, ובמפרט הג'אמפי מראות חיצוניות מתכוונות חשמליות, פנס ערפל אחורי, שמשות כהות, מערכת מיזוג, תאי אחסון מעל השמשה הקדמית, וסולם הפרדה אחרי הנהג. מחירה בישראל עומד על 220 אלף שקלים.

סיטרואן נימו ותאומתה פיג'ו ביפר מושקות בישראל לראשונה עם מנועי ה-e-hdi. הן תימכרנה עם אפשרות בחירה בין שלושה מנועים ושתי תצורות מרכב חיצוניות - זוג דלתות נפתחות לצדדים, או דלת אחורית נפתחת כלפי-מעלה.

המנועים של הנימו והביפר מתחילים עם מנוע ה-1.4 ל' בנזין (75 כ"ס) משודך לתיבה ידנית עם צריכת דלק של 15 ק"מ לליטר (90 אלף שקלים). מעל זה גרסת ה-e-hdi לה מנוע 1.3 ל' טורבו בעלת תפוקה ותמסורת זהה, אך עם צריכת דלק של 22 ק"מ לליטר ומחירה בישראל עומד על 112 אלף שקלים. המהדורה הבכירה ביותר של התאומות המסחריות היא זו המצוידת בתיבה רובוטית, ולה צריכת דלק בינעירונית של 24 ק"מ לליטר. עלותה בישראל היא 117 אלף שקלים.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully