וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית העל של מרצדס, משתדרגת

מרצדס SLS AMG עולה מדרגה ל-591 כ"ס ומוסיפה מערכת מתלים מעודכנת וחדה, למי שלא מרגיש כל שבר בכביש. תוספת קטנה ל-2.2 מיליון שקלים

מרצדס חשפה את מהדורת ה-GT למכונית-העל SLS AMG. גרסה זו פותחה ואומנה על המסלול (ועבור נהגים שמכלים צמיגים על בסיס שעתי) בידי חטיבת המירוצים של דיימלר, והיא עמוסה בשכלולים טכנולוגיים ותוספות שהסבו אותה למכונית קיצונית, עוד יותר מזו שיוצאת את המפעל.

מנוע ה-6.3 ל' שמונה צילינדרים של מרצדס AMG סוחט בגרסת ה-GT תוספת של כ-20 כ"ס ועולה ל-591 כ"ס. נתון המומנט זהה על 66.2 קג"מ ב-4,750 סל"ד והשידוך הוא לתיבת הספיד שיפט שבעה הילוכים אוטומטית. לצד שדרוגים במנוע, הכיול המקביל שנעשה בתיבת ההילוכים (יחסי העברה מקוצרים ותגובה מהירה יותר) מאפשר לה להאיץ כעת ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות (עשירית שניה פחות מהדגם הרגיל), להגיע ל-200 קמ"ש ב-11.2 שניות, ולראות על הסקאלה בקצה הישורת כמעט 200 מילים לשעה, שהם כ-320 קמ"ש.

השדרוגים של AMG למערכת המתלים מצריכים כושר אבחון חד כתער, שכן החלוקה בין שני מצבים חדשים – קשיח, וקשיח עד מרסק חוליות בגב, יכולה לבוא לידי ביטוי רק בנהיגה תחרותית ואגרסיבית (בניגוד לגרסה הרגילה שבה אפשר גם לנהוג ברוגע תודות למצב שלישי בבורר הסלקטיבי).

המאפיינים הקוסמטיים ב-SLS GT מותקנים בעיקר בתא הנוסעים. תוספות וויזואליות מגרות כמו לוגואים בלעדיים על גוף המושבים בכותר GT, הגה בדיפון אלקנטרה, דיפוני דלתות בגוון יחיד ועוד. המחיר הרשמי טרם פורסם, אבל אפשר לדמיין שהוא לא נמוך מ-2.2 מיליון שקלים, עלות הגרסה הבסיסית בישראל. מה לא עושים בשביל לגלח עוד טיפה משעון העצר.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully