וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו תוותר על המודוס

רוצה לנגוס בנתח גדול יותר של פלח הקרוסאוברים ותחליף את המודוס המשפחתי ברכב פנאי חדש שיבוסס על ניסאן ג'וק

קרוסאוברים ממשיכים לגדוש את אולמות המכירה, וגם רנו, שמחזיקה כיום ברכב פנאי אחד, בקולאוס, חייבת להרחיב את ההיצע המשפחתי כדי להגדיל את רווחיה. אי לכך, החברה הודיעה בימים אלה כי בשנה הקרובה היא תיפרד מרנו מודוס, המיניוואן המשפחתי שלה המיוצר מאמצע שנות ה-2000, ורמזה כי מחליפו הרשמי יהיה רכב פנאי שיבוסס על ניסאן ג'וק.

היצרנית הצרפתית תשיק את הדגם בשנה הבאה. מפעל היצור שאמון על הרכבתו הוא זה הספרדי בויאדוליד, שם גם מייצרים את הגרסה הגדולה יותר – גרנד מודוס. לפי כלי-התקשורת בצרפת, הקרוסאובר החדש יהיה "דומה בחזותו לניסאן ג'וק", ישאב השראתו מרכב הקונספט קפטור שהוצג לפני כשנתיים, אולם לא ידוע אילו מנועים ותיבות היצרנית תתקין ברכב הפנאי הנוסף.

המודוס, מיניוואן קומפקטי עם חמישה מושבים, שמעולם לא שווק בצורה סדירה בישראל, דווקא זכה להצלחה סבירה בסגמנט מובילי הנוסעים השימושיים (שלישי אחרי אופל מריבה וסיטרואן C3 פיקאסו באירופה). אולם אחיו הגדול שיצא לאור ב-2007, לא ממש המריא וצלל עם הזמן למעמקי האונינימיות. מסתבר אגב שבבריטניה לא שבעי רצון ממכירות החברה, והחלו לצמצם את נוכחות הדגמים. מאז פברואר, הפסיקה השלוחה האנגלית למכור את הלגונה, אספס, קנגו ואפילו את הרנו-ווינג החביבה.

המיניוואנים הקומפקטיים צוברים כאמור תאוצה, לרוב על חשבונן של המכוניות השגרתיות. רנו, יחד עם פיג'ו שתחשוף קרוסאובר קומפקטי על בסיסה של ה-208 בשנה הבאה, תעמודנה בחזית המתקפה הצרפתית מול אופל מוקה החדש ודומיו.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully