וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה יטי מתחפש לטנדר ספורטיבי

רכב הפנאי הקומפקטי של סקודה הגיע לסדנה מקומית בארץ המוצא, וחזר החוצה בלי החלק האחורי, בלי מקום לילדים, אבל עם עיצוב מדליק שמפצה על הכול

עם פלטפורמה שימושית כמו של סקודה יטי, והפופולאריות שלו, אפשר להבין מדוע סדנת רכב צ'כית התלבשה על רכב הפנאי הקומפקטי, והפכה אותו לגרסת פיק-אפ מסוגננת. היטי עליו אתם מביטים בתמונות שייך לחברת BT דייזין' שפועלת תחת 'בנט אוטומוטיב' - שתיהן מתמחות באביזרי אפטרמרקט ועיצובים מנקרי עיניים נדירים. לכן, אם אתם חולקים על עיצובו המקורי של היטי ("רומסטר על עקבים"), אולי הגרסה המיוחדת הזו, תשנה את דעתכם.

היטי ETAPE, כך מכנים אותו בגרמניה, הוצג בתערוכת המשופרות בליפציג (2-10 ביוני בכל שנה). כדי לייצר את הדגם בסטנדרטים מודרניים, התבקש צוות הפיתוח הטכנולוגי לתכנן את אותו מהיסוד, ולכן מלבד הסרת התקרה, הוחלט על התקנת שטח טעינה שקוע (המשמש גם כמיטה – יש אפשרות למזרן) ולהחליף כמעט כל דיפון חיצוני של הרכב, למעט מכסה המנוע. ואם כבר מנוע, הגרסה הזו מונעת עם יחידת ה-1.2 ל' TSI בשידוך לתיבת ה-DSG כפולת המצמד.

לדברי BT, היה צורך לנקוט במשנה זהירות בעת גזירת זנב המכונית על מנת לא לפגוע בקשיחות המבנה: "הסרת גג היא החלק הכי מסוכן ברכב כזה. זה עלול להגמר באסון אם לא יודעים מה עושים", כך מנהל הסדנה.

התוצאה, חייבים לומר, מאוד משכנעת ויפה אם אתם בקטע של טנדרים. ב-BT שחררו בינתיים רק דגם אב-טיפוס, אבל מוכנים לשמוע תחינות לייצר עוד עותקים בהנחה שייוצר ביקוש מעבר לגרסת הקונספט הלבנה שנחשפה בתערוכה.

המחיר שהסדנה תבקש לא פורסם, אבל זה בכל מקרה מותנה ברצון של הלקוח לכסח את היטי הפרטי שלו ולהמיר אותו לרכב מדליק, גם אם קצת שכונתי, אפילו אם אין מקום להושיב את הילדים.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully