וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך צריכה להיראות הונדה S2000?

הונדה S2000 הייתה מכונית רודסטר מצוינת שחוסלה בטרם עת. לא מפתיע לגלות ברשת מעצבים שלא מוכנים להפרד ממנה, וכבר מתכננים את היורשת החדשה

מעצבי הרכב המובילים בענף העידו בנקודה כזאת או אחרת בקריירה שלהם, שלעתים קל יותר לתכנן על הנייר מכונית רודסטר. התבנית הקלאסית של גוף קטן וקומפקטי בעל שני מושבים לא השתנתה מאז תחילת הדרך, ולכן ישנן יותר דוגמאות מאויירות ברשת של מכוניות ספורט פתוחות – בד"כ וריאציות ליצירות מאיטליה (פרארי, אלפא רומיאו, מזרטי וכו').

הונדה S2000 היא דוגמא לרודסטר מצטיינת של שנות ה-2000 המוקדמות – עם מעט מאוד בקרה על הנהג, חלוקת משקל מעולה, מנוע אטמוספרי חזק (240 כ"ס), והיא גם עוצבה כראוי ותגמלה את הנהג המיומן. הבעיה היא, שהונדה שמטה את הקרקע תחתיה בתוך עשר שנים בלבד (1999-2009), ובלי להעמיד לה יורשת נשארו מעריציה ללא מקום לפרוק את התסכול והמרירות מלבד על מסך המחשב.

מתוך מבול עיצובים דמיוניים ל-S2000, יצאו כמה רעיונות נחמדים. האחרון שבהם הוא זה של מייקל מקגי שלקח חלק במיזם יצירתי של הונדה המדמה עיצובים לשנת 2020, וגרף לזכותו הרבה מחמאות: "הסגנון שלי הוא קלאסי, מתקדם ועכשווי – הכול בחבילה אחת. ההשראה הגיעה אליי ממכוניות על שלט רחוק עם דגשים על משקל נמוך ושימוש מרבי בפלסטיקה קשיחה".

מעבר לכך, הוא לא מספר הרבה על המכונית ומה לדעתו מומלץ לפתח בה ברמה הטכנית. אבל, מכוון שהיא מוצגת בתערוכת מכוניות ממוחשבות במכון ה-CCS, המכללה ללימודים יצירתיים בדטרויט - בשיתוף הונדה העולמית, זה בהחלט סימן טוב לכך שבחברה היפנית לא נטשו את החייאתה של ה-S2000 לחלוטין, ואולי נראה אותה חוזרת בעתיד, ונקווה שלפני שנת 2020.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

הונדה S2000. אתר יצרן
הונדה S2000, בגרסאותיה האחרונות/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully