וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק סימנה את מרצדס S קלאס

מותג היוקרה האמריקני מנסה לעבד את מכונית הקונספט סיאל שהוצגה אשתקד, לספינת דגל מפוארת שתקרא תגר על ב.מ.וו סדרה 7 ומרצדס S קלאס

ג'נרל מוטורס נתנה אור-ירוק לקדילאק להמשיך ולפתח מכונית פאר חדשה שתבוסס על הקונספט החדש סיאל שנחשף בשנה שעברה. מותג הפרמיום האמריקני רוצה לשחזר את הילת המכוניות הגדולות של שנות ה-60 אך מתנה את הייצור בנוסח מודרני, שיאפשר לה להתחרות בקו הגרמני של ב.מ.וו סדרה 7, אודי A8 ומרצדס S קלאס.

המטה בצפון ארה"ב אמר ל'דטרויט ניוז' כי זו תהיה "תוספת נפלאה" להעמיד מכונית דגל מעל ה-XTS סדאן החדשה (בישראל בעוד שנה), אולם לדברם אין ערבויות למיזם, שכן בגנ'רל מוטורס העניניים הפיננסיים מסובכים ובכל מקרה המשאבים של קדילאק מוגבלים. "זה תלוי ביותר מידי משתנים, אבל אם זה ממש יהיה בידינו, אנחנו בהחלט נוציא את התכנית לפועל", כך מארק רוס, דובר המטה.

הקדיאלק סיאל שהושקה בתערוכת פבל ביץ', נוצרה בדמותן של מכוניות הקבריולה המפוארת של העבר (יאכטות שנמתחו למטרים ארוכים), אבל היא מתהדרת בתכנון נאה והנדסת אנוש רעיונית (דלתות התאבדות וארבעה מושבים נפרדים), וכן עם מרחבים אדירים להשתרע בהם. היא מצוידת במנוע בנזין כפול מגדשי טורבו היברידי בנפח 3.6 ל', המייצר 425 כ"ס בשילוב סוללות לי'תיום יון. היא המכונית הארוכה ביותר שקדילאק ייצרה בעשור האחרון, ושמה נגזר מהמילה "שמיים" מהשפה הצרפתית.

למרות ירידה במכירותיה, קדילאק הגדילה את מכסת הייצור שלה וכן את צי הדגמים הרחיבה בעקביות. אם התנאים יאפשרו זאת, הסיאל, בפורמט יותר שימושי, תוכל לעבור מארון הראווה לרצפת ההרכבה.

עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully