וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תדעו אם החניון פנוי

אפליקציה של דסל בשיתוף טלמפ תאפשר לנהגים מנויי שירות ה-GPS של החברה לקבל התרעות ומידע על זמינות מקומות חניה בחניונים והוראות הכוונה

פתרון מעניין וחשוב למחפשי חניות בתל-אביב, מגיע כעת באדיבות חברת 'טלמפ' ובשיתוף 'דסל' (Decell). אפליקציה חדשה של ספקית המידע עבור מכשירי ה-GPS של ארבע מפעילות הסלולר הגדולות (אורנג', פלאפון, Hot mobile, סלקום), תאפשר לנהגים לקבל מידע בזמן אמת אודות חניונים פנויים בעיר הצפופה. בהמשך, תורחב האפליקציה גם למקומות נוספים בארץ.

מדובר בתוכנה המבוססת על שירותי ניווט מתקדמים של חברות הסלולר, ובאמצעותה מוזן המכשיר באינפורמציה כללית על מיקום החניון (מספר המקומות בו) וכיצד ניתן להגיע אליו. המרכיב המשמעותי ביותר באפליקציה הוא החיסכון בזמן, שכן במקום לשוטט ברחובות מחניון לחניון רק כדי להתקל במתחם סתום עד אפס מקום, יכול הנהג בשלב החיפושים להמנע מלהגיע לחניונים בתפוסה מלאה. התוכנה גם מציינת את עלויות החניה במקום כך שניתן לבחור את המקום הזול ביותר בהתאם לנקודת העצירה.

לדברי יונתן זילברברג, מנכ"ל דסל, האפליקציה תתרום רבות לנהגי הערים הצפופות: " נתונים אודות זמינות החניונים הינם חשובים, ומשלימים את המידע התחבורתי שמספקת דסל הנועד לקצר את זמן ההגעה של הנהג ליעדו הסופי ככל שניתן".

עוד אביזרים וצרכנות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully