וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי המוטוקרוס של סוזוקי בישראל

14.6.2012 / 15:00

לקראת התחלת הפעילות הספורטיבית החוקית, עופר אבניר משיקה מערך שלם של אופנועי מוטוקרוס מבית סוזוקי. החל מ-15 אלף שקל

באירוע מיוחד שיערך מחר (שישי) בתל-אביב, תשיק 'עופר אבניר' יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל, את סדרת אופנועי המוטוקרוס של המותג היפני שיכללו חמישה דגמים מיד עם התחלת השיווק.
‬‬

הדגם הראשון והקטן בהיצע הוא סוזוקי DRZ-70 המיועד לילדים (על פי החוק לנהיגה ספורטיבית, כבר מגיל 8 ניתן לקחת חלק באירועים תחרותיים). לזה מנוע בנפח 67 סמ"ק. ומחירו 14,900 שקל.

‫‫שני בהיצע הוא ה-DRZ-125L שמציע מנוע 125 סמ"ק ארבע פעימות ומיועד לרוכבים צעירים בתחילת דרכם. מחירו נקבע על 18,900 שקל.
‬‬
באמצע טווח הדגמים נמצא דגם ה-RM-Z250. לזה מנוע ארבע פעימות בנפח 249 סמ"ק מוזרק דלק וכן שלדת אלומיניום קלה ומתלים מתכווננים. מחירו עומד על 44,900 שקל.

מעליו נמצא הדגם הבכיר, ה-RM-Z450. לזה מנוע בנפח 449 סמ"ק מוזרק דלק ולו כמובן גם כן שלדת אלומיניום קלילה ומחירו 48,900 שקל.

בפסגת ההיצע נמצא ה-RMX-450Z המקצועי. ‫‫הוא מוסיף אל הדגם הקודם מושב ספורטיבי יותר, מערכת הזרקת דלק מתקדמת כדומה. מחירו 49,900 שקל.

בנוסף לדגמי המוטוקרוס, גם אביזריון, חנות ציוד הרכיבה של 'עופר אבניר' הרחיבה את מניפת המוצרים וקיבלה השנה את ההפצה הבלעדית של יצרנית מגני הברכיים ‪ ‬‪ASTERISK‬ושל מגני הצוואר של חברת ‪ LEATT BRACE‬אשר מהווים מוצרי חובה לרוכבי מרוץ.

אישור החוק לנהיגה תחרותית וכניסתן הקרובה לתוקף של התקנות המסדירות את נושא היבוא המסחרי של כלים תחרותיים, מאפשרים ליבואני הדו גלגלי להתחיל בשיווק אופנועי המוטוקרוס ששיווקם נאסר עד כה בישראל.

לדברי קובי גילון, סמנכ"ל השיווק של 'עופר אבניר', לספורט המוטורי קהל יעד נאמן של מאות חובבים, שפוקד את המרוצים ונודד אחריהם ברחבי הארץ. ‫‫ענפי הספורט המוטורי בכלל וענף המוטוקרוס בפרט, נחשבים לענפי הספורט היוקרתיים, הסקסיים והמצליחים ביותר בעולם. מאות אלפים פוקדים, באופן קבוע, את התחרויות וגופי שידור מרכזיים מסקרים באופן קבוע את הליגות השונות הזוכות לרייטינג גבוה.‬‬

‫‫עוד לדבריו, פוטנציאל המכירות בענף המוטוקרוס בישראל עומד על מאות כלים בשנה, אך הדבר תלוי מאוד במספר המסלולים שיוכשרו למירוצים.‬‬

‫‫אירוע ההשקה יערך כאמור ביום שישי הקרוב (15.06.12), בין השעות 09:00 – 14:00 בחוות הסוסים "אדם וחווה" , דרך הטניס 8, רמת השרון (סמוך לכפר הירוק).‬‬ ‫‫

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

כאן תמצאו מבחן לאופנוע הבא שלכם

אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל כבר הצטרפתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully