וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות: 1,130 דוחות בשבוע בגין בריונות כביש

במסגרת פעילות אכיפה של משטרת התנועה, נרשמו השבוע 1,130 דוחות תנועה בשל עבירות בריונות כביש, נתפסו 600 נהגים מדברים בנייד בנהיגה, ונגזרו עונשים כבדים

הקיץ הגיע, והאלימות על הכביש בשיאה. מנתונים שמפרסם אגף התנועה במסגרת פעילויות האכיפה בשבוע האחרון, עולה כי נרשמו למעלה מ-1,000 דוחות בשל עבירות המוגדרות בריונות כביש (עקיפה מסוכנת, ירידה לשוליים, חניה בחנית נכים, קיפוח זכות קדימה ועוד). כך מוסר דובר אגף התנועה, רפ"ק יגאל הבשור. יש לציין כי למרות המצב העגום, חלה ירידה של 20 אחוזים בהיקף הנפגעים והתאונות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

משטרת התנועה הארצית, באכיפה גלויה, הביאה השבוע לתפיסת 600 נהגים שדיברו בנייד בזמן נהיגה, ועוד 160 נהגים נפסלו על ידי קצין משטרה למשך תקופה של 30 יום. השבוע גם הושבתו עשרות כלי-רכב בשל עבירות תנועה שונות לחודש ימים.

323 הניידות הסמויות של אגף התנועה, הורידו השבוע מהכביש עשרות נהגים שחצו קו הפרדה רצוף ועוד 50 שנהגו בשוליים. כן נלכדו על ידי אכיפה ממוקדת של המערך הסמוי יותר מ-400 נהגים בהיסח דעת שהחזיקו את הטלפון הנייד בזמן נהיגה. סיירת האופנועים המשיכה לאכוף ביד קשה עבירות בריונות בכבישים מסוכנים, ורשמה 1,000 דוחות (500 בכבישים אדומים) ועוד 500 בערים בשל עבירות כמו אי-חגירת חגורות בטיחות, אין מתן זכות קדימה, מעבר באור אדום ועוד.

באגף התביעות, נגזרו השבוע עונשים קשים במיוחד על עבריינים סדרתיים. כך למשל נגזרו חמישה חודשי מאסר בפועל ושש שנים שלילה על נהג שנתפס נוהג בשכרות ברמה של 1,475 מיקרוגרם. על נהג שנתפס נוהג במהירות 195 קמ"ש במקום 90 קמ"ש בנגב, נגזרו ארבעה חודשי מאסר בפועל וחמישים חודשי שלילת רשיון. נהג נוסף מפתח תקווה נשלח ל-26 חודשי מאסר לאחר שנלכד נוהג בשכרות בזמן פסילה. רשיונו גם נפסל לשלוש שנים.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully