וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגבירים את התחרות בתחבורה הציבורית

11 אחוזים מפעילותה של חברת האוטובוסים דן יועברו למפעילות נוספות. תאלץ להגביר את תדירות הקווים. שר התחבורה: "ההסכם מגדיר באופן ברור ומדויק דרישות לעמידה ברמת שירות גבוהה"

משרד התחבורה, האוצר וחברת האוטובוסים דן, חתמו היום (חמישי) במעמד שר התחבורה ישראל כץ על הסכם חדש, לפיו תעביר דן 11 אחוזים מפעילותה למפעילות חדשות בענף התחבורה הציבורית. עד עתה הוצאו לתחרות כ-25 אחוזים מפעילות דן.

במסגרת ההסכם, דן, וחברות המשנה שלה, לא תורשנה לקחת חלק במכרזי תחבורה ציבורית באיזור המרכז בשמונה השנים הקרובות. ההסכם אף אוסר על דן להשתתף במכרזי BRT (אוטובוסים רבי-קיבולת) באזור השרון. משמעות הדבר היא שעל רקע כניסת מפעילות חדשות, דן תחויב להגדיל את תדירות הקווים שברשותה באופן ניכר, ובהתאם לצמיחה בכמות הנוסעים.

לדברי שר התחבורה, זהו צעד משמעותי לשיפור השירות כלפי המשתמשים בקווי התחבורה הציבורית: "ההסכם משפר את יכולת הפיקוח של משרד התחבורה על פעילות דן, באמצעות חלוקת קווי השירות לאשכולות משנה, ותסייע להגדיל את יכולת המדידה על פעילות דן, במסגרת רשויות התחבורה המטרופוליניות המתוכננות לקום" הוסיף כץ.

אשכול הקווים, למעשה, יוחלק לכמה אשכולות נוספים, וכך מעריכים במשרד התחבורה שניתן יהיה לצמצם את מרווח זמני ההמתנה לאוטובוסים, ולקבל תמונה ברורה יותר על יכולת החברה (דן) לשנע נוסעים במהירות. אי עמידה ביעדים, תעביר את האשכול לחברה אחרת. משך הפעלת כל אשכול קבועה לשש שנים, וזוכה להארכה של שלוש שנים בכפוף לעמידה ברמת השירות הנדרשת.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully